Organizatör / Organizer

17:15 journey of my hands 3 Comments


Bu kitap çıktı çıkalı elimden düşmedi.Ayda öyle bir şey hazırlamış ki,insan "ay bunu da yapmalı" duygusundan kurtaramıyor kendini.

Daha kitap çıkmamıştı,Ayda kitabının çıkacağını duyurmuştu.İşte,yazısında kullandığı fotoğraflarda aşık olmuştum ben bu organizatöre.Aşık olmuştum ama ne olduğunu bile bilmiyordum.Sadece ucundan,çatısını görmüştüm üstelik.

Kitap elime geçince ilk baktığım bu olmuştu.Ama bakınca öylece de kalakaldım ne yalan söyleyeyim.Küçüktü,sevimliydi fakat zor geldi bana.Küçük küçük kumaş parçalarını düzenlemek,dikmek,yerleştirmek için yanıp tutuşuyordum lakin yapmaya geçince kalakaldım.



Kitap tüm aşamaları en ince ayrıntısına kadar,tüm incelikleriyle anlatmasına rağmen,ben bu çatı işinde çok da başarılı olamadım :(  Çatının son parçalarını yerleştirirken anladım desem daha doğru olur aslında.Ama bir kez daha anladığım şey,Ayda'nın nasıl bir emekle bu kitabı hazırladığı oldu.Öyle bakarken,ay ne güzel,ben de yapıyım,armut piş,ağzıma düş değilmiş :)



Yamuk mumuk oldu çatım,ama bu haline rağmen öyle çok sevdim ki ben bunu.Bittiğinde eşime de gösterdim hemen, "ne sevimli şey bu böyle" dedi.Ayda'nın kitabından diye ekledim gururlu gururlu.Ne? Arkadaşım bir kitap çıkartmış,üstelik bol emekli,harika bir şey.Biraz hava atmayalım mı yani? Atıyorum valla.Her fırsatta,her sohbette bu kitap dilimde.



Bir de ütümün ne kadar eskidiğini,işe yaramaz olduğunu anladım ben bu projeyle.Ne kadar çabalarsam çabalayayım olmayacak,yeni bir ütü almak şart oldu bana.Tavsiyelere açığım,hatta muhtacım arkadaşlar.Üşenmeyin de bir yazıverin bana,hangi ütüden alayım,şöyle güçlü bir şey olsun istiyorum.Ah Ayda,bir de ütümün eskidiğini vurdun yüzüme bu projeyle.


Bir şey daha söyleyeyim size.Neyi fark ettim biliyor musunuz? Eğer tanıdığınız,üstelik sevdiğiniz birine ait bir şeyler yapıyorsanız,akıttığınız enerji daha bir farklı oluyor.Daha içten,daha sevgi dolu ve daha yapılası oluyor elinizdeki iş.Elbette elinizdeki iş böyle olunca,ortaya çıkan enerji,sizin ruh durumunuzu da olumlu yönde etkiliyor.İş olmaktan çıkıp,size olumlu,sevgi dolu bir şey olarak geri dönüyor.



Hem nasıl sevmemeyim,daha önce hiç kendim için böylesi sevilesi bir şeyim olmamıştı.Her ayrıntısından başka bir zevk aldım.Hatalarla dolu bir öğrenme süreci yaşatmasına rağmen,çok sevdim ben duvar organizatörümü.Yaparken öğreten,zorlayan,zorladığı kadar kendine aşık eden projeleri çok seviyorum ben.İşte Ayda'nın bu projesi de bana bunları hissettirdi.Eline,emeğine,aklına,kalbine sağlık Ayda.Gerçekten harika bir işe imza attığını bir kez daha söylemeden geçemeyeceğim.Tüm tebrikleri,övgüleri,gururu sonuna kadar hak ediyorsun.

Yolun öyle açık olsun ki,engel gördüğün her şey,bir çırpıda silinip önünü açsın dilerim tekrar tekrar.

Ve son olarak size de yazayım; kendiniz için sevimli,güzel,mutluluk verici bir şey yapmak isterseniz kitabı almanız yeterli.

Ama daha mutluluk verici olanı,içindekilerden bir kaçını yapmak.Bana inanın.

Mutlulukla dolu geçsin istiyorsanız hayatınız,kendiniz için de bir şeyler yapın...Öperim...



This book is a wonderful.
Dear Ayda has done a gerat job.
If you want to own this book you can buy it from Amazon.

I loved this project so much.I can't wait to do others.
Thank you Ayda.


You Might Also Like

3 yorum:

  1. Sibel'ciğim, inan şu son haftalardır o kadar yoğunum ki telefonuma not düşmeme rağmen ancak bu sabah okuyabildim yazdıklarını! Nasıl teşekkür edeyim, ne yazayım onu da bilemedim. Öyle okudum iki kez, hem kendi adıma, hem sana yaşattıklarım adıma inan çok ama çoook mutlu oldum.
    Her yaptığın iş gibi bu da nefis olmuş. Senin ellerin büyülü bence. İster koltuk kapla, ister nakış yap ne yaparsan yap hepsi seyirlik oluyor.
    Tekrar tekrar çok teşekkür ederim:))) Kalbim huzur ve mutlulukla doluverdi :))

    YanıtlaSil
  2. Bu kitap son zamanlarda başıma gelen en iyi şey oldu inan.Yorucu ve boğucu iş hayatıma güneş gibi doğdun sen kitabın aracılığıyla.Yıllarca gurur duyacağın bir işe imza attın sen ve yanındayım,arkandayım her daim💕

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden harika olmuş ve fotoğraflar da harika. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil