kızgınım!!!

05:53 journey of my hands 47 Comments

o kadar kızgınım ki,uygun bir kaç kelime arıyorum başlamak için...aslında söylenecek çok şey var ama kendimi bildiğimden seçmiyorum o kelimeleri...

aslında çiçek yapımını anlatacaktım bugün..o niyetle gelmiştim ..neyse ben yine öyle devam ediyim.......çiçekleri pek bir seviyorum...bakmayı beceremem ama kumaştan ve kağıttan olanlara bayılıyorum ne yalan söyliyim...atölyemi ilk açtığımda (evet bir zamanlar kısa bir süre de olsa atölye açmıştım ama sonra ufak bir kriz yaşayınca kapatmak zorunda kaldım)yaptığım ilk şeydi sanırım bunlar...

yapılışını da  1940 lı yıllarda çekilmiş videolardaki japon ustalardan öğrendim..üstelik 16 saat harcayarak..o videoları bulmak bir dertti,seyretmek ayrı bir dert :))tabi benim yaptıklarım onlarla kıyaslanamaz bile,onlarınki tam bir sanat...

bir şeyin nasıl yapıldığını öğrenmek için saatlerimi harcarım..sizin belkide 10 dk da okuduğunuz bir postu hazırlamak bazen benim bir haftamı alıyor...çünkü sadece nasıl yaparım diye kafa patlatıp araştırma yapmıyorum...denemeler de yapılıyor ve çoğu da çöpe gidiyor..ta ki en çabuk yapılabilir hali bulunana dek :))

az sonra göreceğiniz kanzashi çiçeğini sevgili "çiy tanesi" için hazırladım...bana bu ara çiçeklerle ilgilendiğini ve bir post hazırlarsam çok sevineceğini söyledi...ben de yaptım...

dedim ya uzun zaman olmuştu bu çiçekleri yapmayalı ve biraz hatırlamam gerekti...yani yeniden bir araştırma ve alıştırma demekti bu...ben kendime bir şey yapmaya üşenirim ama biri istedimi onu yapana kadar aklımdan çıkmaz..peki bunun karşılığı nedir sizce benim için ?

bir "teşekkür"  bir "eline sağlık"

3 gün önce yayınladığım çoraptan oyuncak yapımı postunu gelen bir mail üzerine yapmıştım..seven sever,sevmeyen de beni ilgilendirmez ama bazen böyle bir toplumda yaşadığım için çok utandığımı itiraf ediyorum...yaklaşık 20 dk önce aynı insandan bir mail daha aldım ve eğer kişiliğim buna müsade etseydi yayınlamakta isterdim ama yapmam...yapamam...sadece ufak bir bölümünü yazabilirim:

"........demiştim ama böyle bir şey kastetmemiştim.çok cocukça bir şey olmuş..aslında neye benzediğini bile anlamadım ya neyse:(  tavşan desen tavşan diil,aslında bir hayvana da benzememiş.böyle bişey yapıcamı zannetmiyorum..sende boşuna zaman kaybetmişsin.boşver üzülme,ben başka bişeyler bulurum ucuz yollu...."


...cevap yazmadım...cevabımı sizler aracılığıyla vermeyi daha uygun buldum...hatta cevabını sizler verin istedim...

çocuğu için duyarlı (!) bir annenin ricası üzerine yaptığım bu (tuhaf) oyuncak yayınladığım gün 2400 kez tıklanarak bir günde en çok tıklanan post ünvanını aldı ama bir teşekkür alamadı :)

blogumun trafiğinden çok memnunum...günde  1500-2000 ...izleyici ve yorum sayısının buna göre az olduğunu biliyorum ama işin bu kısmıyla pek de ilgilenmiyorum açıkçası...ama artık teşekkür kısmıyla ilgileniyorum...

lütfen teşekkür etmekten ve eline sağlık demekten çekinmeyin !!!!

toplum olarak duyarsız olduğumuzu biliyorum..bunu kabulleneli çok oldu ama böyle şeylerle karşılaştığım zaman  bir tepki vermem gerektiğini de düşünüyorum...bir teşekkürü ya da eline sağlık denmesini hak ettiğimi düşünüyorum...hatta düşünmüyorum..bunu biliyorum !

Turuncu Oda sadece kopyala yapıştır blogu değil...elbette görüp,beğenip sizlerle paylaştığım şeyler var ama %90 ı benim EMEĞİM...lütfen bunu dikkate alın...

ve "çiy tanesi" bu kadar uzadığı için şimdiden senden özür diliyorum ve hemen çiçeklerine geçiyorum canım:


malzemeler:
-sekizer adet kare kesilmiş kumaş parçaları(istediğiniz ebatta)
-yapıştırıcı (silikon da olur)
-iğne,iplik
-toplu iğne
-düğmeler


boyalı parmaklarım için kusura bakmayın..ne boyadığımı hatırlamıyorum ama temizlemeden buna başlamışım :)  (galiba tinerim bitmişti)  
neyse;kumaşı üçgen şeklinde katladım


açık tarafı aşağıda kalacak şekilde sol tarafını katladım


sonra da sağ tarafını


arkasını çevirdim


sağ ve sol kenarları tekrar katladım


sonra da birbiri üzerine katlayarak birleştirdim


önden görünüşü de böyle..

bu kanzashi çiçeğinin tek yaprağının yapımı..ben iki renkli bir çiçek yapmak istediğim için biri desenli olmak üzere iki renk kumaş kullandım


kumaşları bu şeklide katlayıp


üst üste koyduktan sonra

yukarıda gösterdiğim yöntemle katlayıp iğneledim


ben sekiz yapraklı olanları sevdiğim için sekiz tane yaptım ama siz isterseniz 5-6-7 yaprak da yapabilirsiniz


kanzashi çiçeğinin belki de en önemli noktası budur...kesimi...hepsinin boyutunun aynı olmasına dikkat etmek gerekiyor,yoksa birleştirme aşamasında kusurlu çıkıyor çiçek...


sekiz yaprağımı hazırladım sonra da iğnemi ipliğimi ..iplik iki kat olsun,ince olunca kopuveriyor ve katlanmış yapraklar açılınca bir daha yapmak zorunda kalıyorsun :)


iğneyi batırmadan toplu iğneyi çıkartmayın derim :)


hepsi bu şekilde ipe dizildikten sonra da


ipliğin düğüm tarafını geri çekerek bağladım


çiçeğim neredeyse hazır oldu


isterseniz ortasına bir düğme iliştirin,ben bu çiçeğime uygun düğme bulamadığım için 


fimolardan yaptığım küçük güllerimi kullandım


kanzashi çiçeğimiz istediğimiz yerde kullanılmak üzere hazır :)

ben kutumu süsledim ama siz isterseniz taç yapımında,çantalarda hatta daha küçüklerini yaparak peçetelik bile yapabilirsiniz..size kalmış :)

herkese mutlu günler olsun efendim



You Might Also Like

47 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş yapamasamda zevkle takip ediyorum blogunuzu. Meyve veren ağaç taşlanır takmayın kafanıza sevgiler Elif

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum ya siz bu kadar uğraşın emek verin ve o kelimleri duyun. ayıp ya ayıpp. sizin böyle kelimeler duymanız beni çok üzdü ) : şu an bayağa saydırasım var ama bze yakışmaz.

    gelelim şu çiçeğe ( :
    size ne diyeceğimi blemiyorum benim için uğraştınız çok teşekkür ederim hatta teşekkür yetmiyor şu an o derece mutlu ettiniz beni. ilk fırsatta yapıcam. hatta bu akşam ders çalışmaya ara verdiğimde hemen yapıcam. size de göndericem ( : umarım beğenirsiniz.
    ellerinize, emeğinize, yüreğinize, iyi niyetinize sağlık.
    siz aldırmayaın böyle laflara ( : kendinizde dediğiniz gibi bir sayfaya bu kadar bakılıyorsa bir emek var demektir ( : sonuna kadar sizi destekliyorum. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. vayy çok güzelmiş, japonlar herşeyi katlıyorlar, ve ne güzel şeyler yapıyorlar değil mi?
    Senin uygulaman da anlatımın da çok başarılı olmuş, çok teşekkürler güzel paylaşımların için, güzel bir yürek gerekiyor bunları yapmak için..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bayıldım bu çiçeğe! Daha önce duymamıştım yeni bişey öğrendim :)
    Bu arada şu buram buram kıskançlık kokan maille ilgili de hiiç yorum yapmıyorum. Çok komikmiş :)
    Eline sağlık! Belki bu fikri blogumda paylaşırım, sayfana geri dönüş yaparak tabi ;)
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar bazen saygısız olabiliyorlar canım. O kendisinin ayıbı.Boş ver sen biz senin paylaşımlarını beğenerek takip ediyoruz.Ellerine ve emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. amaaan boşver... diycem ama boşverilecek gibi değil... emek kelimesinin anlamını bilen sayısı o kadar az ki... sanırım yerinde olsam intikam ateşi ile zat-ı muhteremin adını kesin deşifre ederdim... senin duruşuna bayıldım...
    çiçeklere gelince yoruma bile gerek yok... çok hoşlar, HUZURLUlar... kasıtlı güzel kelimesini kullanmadım... savurganca harcandığı için anlamlı gelmiyor bu günlerde... seni kocaman kucaklıyorum...
    (not: bunu aklı selim duygu yazdı... deli duygu halen uyuyor)

    YanıtlaSil
  7. Çiçeği çok beğendim. Elinize sağlık. Bende olsa bakıp bakıp mutlu olurdum sanırım :)
    Yazdıklarınızda haklısınız. Ama çoğumuz da aynı şey yapmıyor muyuz? Belki siz de izlediğiniz bloglara yeteri kadar yorum yapıp teşekkür etmiyorsunuzdur. Bir yerden başlamak lazım. Kızmayalım. Biz yorumumuzu yapalım, teşekkürümüzü edelim, yapıcı eleştirimizi yapalım, vs. Onlar yapmıyorsa bize ne. Kendimizden sorumluyuz değil mi ;)

    YanıtlaSil
  8. Çiçek harika olmuş elinize sağlık. Bugünlerde sanırım birçok kişi bu tarz duyarsız kişi ve olaylarla karşı karşıya kalıyor. Duyarsızlığıda bir kenara bırakıyorum emek verilip yapılan birşey hakkında çok çocukca olmuş deyip birde üstüne üzülme diye saçma bir tesellide bulunmak kimsenin haddine değil diye düşünüyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. her şey çok güzel ellerine sağlık..senin yaptıklarını takip etmeye başladıktan sonra işten çıkıp evde oturmak falan istemeye başladım:))

    YanıtlaSil
  10. öncelikle çiçek çok güzel:)) Diğer olay için üzüldüm gerçekten. ben bıktım artık bu olaylardan.
    benm sayfamda da böyle bi olayla karşılaşmıştım başta cevap verdim baktım tatmin olmuyo çok sinirlenip engellemiştim..

    YanıtlaSil
  11. Sibelcim, sabah sabah "çok kızgınım" diye görünce hayırdır dedim. Herkesin her şeye var bir yorumu; olumlu-olumsuz, saygılı-saygısız... Kızma sende böyle bir şeye, gül geç.. Bizlerin bu bloglarda gösterdiklerini dileyen yapar, dileyen yapmaz... Haa bunu demişken bu çiçek günün birinde benim çantalarımdan birini süsleyecek sanırım, tam benim işime yarayacak bir şey olmuş, sağol paylaştığın için... sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Sevgili turuncu oda ;)

    Severek, hayretle, ilgiyle takip ettiğim bir bloggersın.. Bu kadar azimle,ısrarla ve muntazam yaptıgın çalışmalarını ayakta alkışlıyorum doğrusu.. Bir insanın elinden herşey gelir mi on parmağında on marifet.. bravoo.. Bu yaptıgın çiçeğe de bayıldım doğrusu senı tebrik ediyorum ve yenı yayınlarını merakla beklıyorum.. MAŞAALLAH diyim de nazarlara gelme.. sevgiyle... ;)

    YanıtlaSil
  13. Canımcımmmmm sakın ama sakınnn kızma kırılmada çünkü böyle kendini bilmez evinde oturup sadece tv seyredip bir üretimi olmayana o kadarrr çok insan varki tabiki böyle olunca ona buna sataşıcak senin benim gibi blogları gezip taş atıcak karalamaya çalışıcak banada bir yorumcu ;körler sağırlar birbirini ağırlar nedir bu durumunuz demişti ;nasıl ağırama gitmişti bayağa bir blogumdan uzak durdum ama seviyorum ben üretmeyi üretenleri takip etmeyi takdir etmeyi ayrıca takdir görmeyi ben bloglardan çok şey öğrendim eminim benden de bişeyler öğrenenler olmuştur .Bern senin gibi blog arkadaşlarım olduğu için iftihar ediyorum açıkcası ellerine sağlık,her zaman yeni üretimlerini heycanla bekliyorum ve blogumda birazdan yayınlacağım ödülü sana gönderiyorum kabul edersenn....kocamannnn sevgiler.....Bu arada sinirden bende hiçbir yazım kuralına uymadım sanırım kusura bakma :)))

    YanıtlaSil
  14. Kocaman bir ELLERiNE SAGLİK...

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık, yaptığın herşey gibi bu çiçek de harika olmuş.
    Bazı takipçiler ne yazık ki bu blog olayını pek anlıyamıyorlar. Sanıyorlar ki blog sahipleri bu işten para alıyor ya da ne bileyim, halkın tüm ihtiyaçlarını gidermek, onlara cevap vermek için amme hizmeti yapıyor.
    Bloğum benim özgürlük alanım, canım ne isterse onu yayınlar, istediğime cevap verir istemediğime cevap vermem. İsteyen beni takip eder istemeyen etmez..
    Bu kadar basit aslında..
    Bir takipçim de benim kötü ingilizcemi dert etmiş kendine. Bence yazma diyor. Ama düşünmüyor ki belki de ben bu bloğu sırf ingilizcemi geliştirebilmek adına açtım. Belki de bu yazdığım kadar ingilizce bile benim için müthiş birşey...
    Yani kısacası empati ne yazık ki ülkemizde yok denecek kadar az. İnsanları kırarark, üzerek tatmin oluyor bazı eğitimsiz ve egolarının esiri olmuş beyinler..
    Değilmi ki bir emek var, değilmi ki birileri hakkında konuşmak yerine üretiyorsun ve mutlu oluyorsun, boşver gitsin gerisini:)

    YanıtlaSil
  16. bu harika olmuş :) yapım aşamaları içinde ayrıca teşekürler

    YanıtlaSil
  17. çok beğendim kutuyla çok zarif durmuş:) şu arkadaki halley kutusu mu? çok iyi fikir verdin bana sağol:)
    canını sıkma diyeceğim ama sıkılmayacak gibi değil.insan yeni birşey yaparken çok araştırıyor deniyor yanılıyor göründüğü gibi bir anda olmuyor herşey...

    YanıtlaSil
  18. Bu mesajındaki gizli sözcük EMEK... o kadar değerli ve sihirli bir kelime ki bence herkesin kolaylıkla diline pelesenk edebileceği bir kelime değil.. Maalesef çok kişilikli bir ortamda yaşıyoruz. Büyüklerimiz küçük yaşlardan itibaren bize dilimizi, duygularımızı kırmadan, hataları onararak nasıl kullanmamız gerektiğini öğretmeye çalışırlar ancak insan aldığı kadarı ile yaşar..sende öyle güzel bir yürek, öyle güçlü bir kişilik var ki bence senin o kocaman dünyanda bu tip yıldırıcı imalar bir toz tanesi kadar değerli değil. biraz bencilce olacak belki ama )) sadece benim için bile bu kıymetli üretimlerini yayınlamanı istiyorum.. terapi gibisin..)) mutlaka bir yerlerimize dokunuyorsun..) uyuyan gizlerimizi uyandırıyorsun.. yapıcı eleştirilere her zaman açık olduğunu biliyorum.. ama bu tip yorumlara zerre kadar değer verip te içinde patlamaya hazır olan bombacıklarını söndürme.. inan her gün siteni ziyaret ediyorum ki acaba bugün , o yoğunluğunun arasında birşeyler daha çıkarttın mı diye) .. seni yüreğimle, gözümle ve beynimle seviyorum minik bomba ))) hiç ağzımı bozmayacağım ama koyver gitsin.. sen almak isteyenler için devam et.. EMEĞE saygı gösterenler de var bu dünyada ..))

    YanıtlaSil
  19. Ben bu çiçeğe bayıldım çok güzel anlatmışsınız bended üz renk çantamın üzerine ne yapsam güzel olur diyordum buldum sanırım:) elinize sağlık. El emeğine saygısı olmayan insanlara sizde saygı göstermeyin bence çok büyük ayıp etmiş kendisi size kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  20. Canımmm, ilk önce, ağzına sağlık..Çok güzel ifade etmişsin kendini, daha da anlamayan çıkacaktır, o ayrı :))

    sonra da ellerine sağlık.. Çiçeğin çok güzel olmuş, tüm yaptıkların gibi.. Ben senin yaptığın herşeyin çok güzel olduğunu düşünüyorum ve çok beğeniyorum.. Biliyorsun, ben de bloga genel olarak emek harcadığım şeyleri koyuyorum, ve bunun ne kadar zor olduğunu, bir süreç gerektirdiğini, ciddi bir emek harcandığını ve burada 2-3 dk'da okunup bitirilen postların, dediğin gibi bazen günlerce sürede hazırlandığını bilen bilir. Kızmakta çok haklısın.. Keşke yergiyi yapabildiğimiz kadar övgüyü becerebilen bir toplum olsaydık.. Keşke kibarlıktan biraz daha fazla nasibimizi alabilseydik..

    Kızma sen olur mu.. Ve durdurmasın seni bu olumsuzluklar, daha çok yap, hep yap.. Sen buralardaki en üretken bloggerlardan birisin, kimse hakkını vermese de, sen kendi hakkını yeme :))

    Yaptıklarını da seni de çok seviyorum ben canım arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  21. Takdir etmekten muzdarip insanlardan nefret ediyorum. Oysa ki ne kadar küçücük bir cümle beğenini ifade edibiliyorken, insanlar nasıl da ucuz yorumlar peşinde. Ben ellerine ve yüreğine sağlık diyorum, umarım bir daha bu gibi yorumlar seni üzmez, değmez çünkü değmez. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Yaşadığın olayı açık ve net şekilde bize yansıttığına çok sevindim. Haddimizi bilelim arkadaşlar emeğe saygı lütfen paylaşımlarımıza yorum yapmak zorunda değilsiniz sadece bakıp geçebilirsiniz, zaten biz de mantıklı yorum yapan ve de gerçek arkadaşlarla yorumlaşmak isteriz.Haddini ve kendini bilmeyenlerle işimiz yok bizim.Bizler bir o kadar maharetli bir o kadar yaratıcı ve de bir o kadar mükemmeliz. Kusruma bakma Sibelcim yorumu yazan arkadaşın yaptığını kendime yapmılmış sayar ve haddini fazlaca bildirmek isterim.Yine harikasın çiçeğin yapım aşamasını bile geçen fotoğraf çekim yöntemleri ile beyaz ortamda bize göstermeye çalışmış ve bize o kadar değer vermişsin.Hep mutlu kal :))

    YanıtlaSil
  23. irkildim yazdığın şeyleri okuyunca.sana bi şiir armağan etmek istiyorum.ne zaman benzer bi şey hissetsem bulur okurum.Ne bileyim.şimdi açık bir akşam çayı yap bence kendine, sana rmağan bu şiiri al oku:)

    http://www.siir.gen.tr/siir/g/gulten_akin/ilkyaz.htm

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık. Gerçekten duruma üzüldüm ve şaşırdım ne garip insanlar var.

    YanıtlaSil
  25. öncelikle bütün blog dostlarıma,sizlere çok teşekkür ediyorum...ben en çok kalbim için şükrederim Allah'a...çünkü çok çabuk unutur,kin tutmaz..bence insan olmanın en iyi vasıflarından biridir bu...

    zaten iş yerinde sürekli keşke hiç yazmasaydım böyle bir şey dedim durdum kendime...ama olan olmuştu artık.şu anda üzerinden neredeyse 24 saat geçti ve inanın iimde en ufak bir kırıntısı bile yok çok şükür ki :)) herkese destekleyici ve güzel sözleri için çok teşekkür ederim



    YanıtlaSil
  26. körfez cadısı çok teşekkür ediyorum:))

    çiy tanesi senin postuna denk geldiği için özür dilerim..dersleri ihmal etme,çiçeğin nasılsa duruyor burada :))destek için teşekkür ederim :) öpüyorum

    ay-sercim japonların el yeteneklerine her zaman hayran olmuşumdur..ve güzel sözlerin için de çok çok teşekkür ederim:) sevgiler

    craft and decorate çok teşkkür ederim güzel yorumuna..tabi ki de paylaş,bende herkesle paylaşmak için yaptım zati :))

    neslicim teşekkür ederim :)

    hobimi terapimi boşverdim bile:) "...eğer cennetinin içine bir tek kırıntı parçası kadar bile cehennem parçası sokarsan,o artık cennet olmaktan çıkar.O minicik parçayı o kadar çok düşünürsün ki; bir cennetin içinde yaşadığını unutursun..." bu benim kendime sıklıkla hatırlattığım bir şey..sen de yaz bir kenara,deli tarafların bir bebek gibi uyumasını sağlıyor :)) kocaman öpüyorum seni

    shadoweyes çok teşekkür ederim yorumun için ama ben aynı şeyi yapmıyorum...ilgilenebileceğim kadar insanı takip ediyorum ve eğer bir şey yaparlarsa mutlaka yorum bırakıyorum...sana katıldığım nokta ise; kendimizden sorumlu olduğumuz gerçeğidir :))) sevgiler

    nebby craft çok teşekkür ederim...duyarsızlıktan ölmek üzere olan bir toplumun fertlerinin,bireysel bir uyanış yaşamalarını beklemek kadar saçma bir istek yok belkide...sanırım bu postun çıkışı biraz bundan kaynaklandı :)) sevgiler

    burcucum çok teşekkür ederim:) ben bir şey yapmadım bence:) o üretkenlik dürtüsü sen de zaten var olan birşeydi bence...ben sadece azıcık farketmeni sağlamışım:))

    aslıhancım sanırım bir blog sahibi olmak için direndiğimiz sürece bu tip şeylerle zaman zaman karşılaşmamız kaçınılmaz olacak :) ama bütüne bakınca parçaların pek bir önemi kalmıyor değil mi? :))

    nilüfercim geçti bile :))ama o güzel çantaların için bir fikir yaratmışsam sana,bu olayı yaşadığım için sevindim o zaman :)) her şerde varmış bir hayır :)) öpüyorum seni

    sılacım çok çok teşekkür edrim :)azcık utandırdın beni :) çok güzel bir post geliyor yarın merak etme :) sevgiler sana kocaman

    handecim öyle bir eleştiri almayı tercih ederdim, "boş gezenlerden olmak,eleştirmek ve yargılamak yolunda değil de,üretmek yolunda gitmeyi tecih ediyorum ve bu bir tercih,en azından tercih gücümü benzerlerimle paylaşıyorum..ya sen ne yapıyorsun,senin durumun nedir ?" diye sorabilirdim :))aslında bu birazda bardağın boş ve dolu tarafını görmekle ilgili,kimi yarım bardak su içtiği için şükreder,öbürü yarım bardak içtiği için küfür :)) ve ne demek kabul etmek,gurur duydum...çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. handecim öyle bir eleştiri almayı tercih ederdim, "boş gezenlerden olmak,eleştirmek ve yargılamak yolunda değil de,üretmek yolunda gitmeyi tecih ediyorum ve bu bir tercih,en azından tercih gücümü benzerlerimle paylaşıyorum..ya sen ne yapıyorsun,senin durumun nedir ?" diye sorabilirdim :))aslında bu birazda bardağın boş ve dolu tarafını görmekle ilgili,kimi yarım bardak su içtiği için şükreder,öbürü yarım bardak içtiği için küfür :)) ve ne demek kabul etmek,gurur duydum...çok teşekkür ederim

    mavi potin senin de yüreğine sağlık :))

    cafenohut çok teşekkür ederim..keşke benim ingilizcem de senin ki kadar kötü(!) olsaydı :))"ego" nun gerçek anlamının tam olarak bilindiğinden bile emin değilim inan...benim ego anlayışım kullanılandan bir hayli derin olduğu için artık açıklama zahmetine bile girmiyorum bu tip insanlara..dönüp gitmek,kendimi ve içimde yarattığım cenneti korumak ve onu kendi cehenneminde bırakmak daha adil geliyor..ve söyleyebileceğim tek şey şu : "herkes kendi yarattığında boğulmayı hak eder" :)) sevgiler

    filizcim çok teşekkür ederim :)

    evim benim atölyem,seni en dikkatli okuyan olarak seçiyorum :)) evet o halley kutusu...düğmeleri çok güzel organize ediyor :)) tabi sen başka bir fikir verirsen hayır da demem :)) sevgiler

    banum biraz torpilli bir yorum olmuş bu :))) ama nasıl mutlu ettin beni anlatamam...çok çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için...bakmakla görmek arasındaki fark gibi bu..sen benim iyi saydığın yönlerime baktıkça aslında kendinde olanı görüyorsun..ve beni,sende zaten var olan bir şeyleri sana hatırlattığım için seviyorsun..ancak benzer benzeri çeker ilkesinin bir yansımasıyız biz aslında..ne daha azız birbirimizden ne de daha fazlayız..sadece farklı farkındalıklarımız var diyelim...farklı önceliklerimiz...ve şöyle bitiriyim canım benim :" önemde ilk olan öncelikte ilk olur..." kocaman kucaklıyorum seni :)

    ayşegülcüm çok teşekkür edrim..fikrin işine yarayacak olmasına çok sevindim:) sevgiler

    derin aşkım,anlayana sivisinek saz,anlamayana.... bu hep böyle olmuştur,insanlık var oldukça da olacaktır :))ama ben yapmaya devam edicem merak etme,çünkü yaradılışım bu...çok çok çok çok teşekkür ederim güzel sözlerin ve koşulsuzca verdiğin sevgin için...ben de seni çok seviyorum canım benim...

    pia_setcim çok çok teşkkür ederim...üzgün değilim merak etme :)) bir anlık kızgınlıktı geldi-geçti diyelim :) sevgiler

    feridem çok seviyorum seni :))o kadar neşelendirdin ki beni anlatamam sana...senin gibi harika bir kalbi olan biri,sevdiklerine birşey oldu mu bir anda kaplan kesiliveriyor..çok seviyorum senin yüreğini,korumacılığını,hoşgörünü,anlayışını,paylaşımcılığını,kalbinin genişliğini ve sevgi kapasiteni..sen,bu blog dünyasında başıma gelen en iyi şeylerden birisin :))

    pek çok şeyin deftercisi,çok çok çok teşekkür edrim..çok güzel bir armağan oldu bu...çayla aram yok ama kahvemle çok iyi gitti :)) kocaman öpüyorum seni

    tuğçeyg çok teşkkür edrim..ama bazen de düşünmeden edemiyorum..bu garip insanlar sayesinde fark ediyoruz galiba bazı şeyleri :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Ben de çok kızdım, kendini bilmeze. Özrü kabahatinden de büyük "üzülme canım" demesine ne demeli:))


    YanıtlaSil
  29. bir kez daha yüreğini güzel tuttuğun için tebrikler ne kadar güzel bir insanmışsın maşallah cidden çok etkilendim genel bir yorumla yetinmemiş üşenmeyip tek tek cevap yazmışsın hepimizebu kadar başarılı işler yap birde cevaplara vakit ayır diğer işlerini saymıyorum bile helal olsun...

    YanıtlaSil
  30. kuzinecim kızma sen :) benimki çoktaaaan geçti bile merak etme :)) sevgiler

    mavi potin çok teşekkür ederim hakkımdaki düşüncelerin için..yorum cevaplarına gelince ;insanlardan tepki vermelerini istiyorsam eğer o halde cevapları için de teşekkür etmeliyim diye düşündüm :) zaman benim için çok dar ama hep uykudan çalıyorum nasılsa ölünce uyuycam diye :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  31. merhaba
    sitenize yaptıklarınıza,her şeyi tek tek açıklayıp fotoğraflamanıza bayılıyorum,postu okuyunca gözlerim doldu,hem sinirlendim hem çok üzüldüm,bende amatörce netten öğrenerek amigurumiyle ilgileniyorum,ama bir blog açmak oraya post hazırlamak fotoğraf çekmek çok zahmetli olduğunu düşünerek vazgeçiyorum,yaptıklarınızı sık sık girip takip ediyorum,ve bir ELİNE SAĞLIK demeyi borç bildiğim için her şey için teşekkür etmek istedim,,,sevhilerimle,,,perihan

    YanıtlaSil
  32. öncelıkle şunu söylemelıyım el emegıyle yapılan her iş bence takdıre övguye deger..ayrıca corap oyuncak gercekten çookkk şirindi biz bayıldık zevkle ızledık...aralarda bazen sinir bozmaya calısan ınsanlrın cıkması cok dogal hı uzulmeyın hıc de takmayın...kıskanclık tır muhtemelen:))kedı cıger meselesı:)))
    bu cıcege gelınce anlatım harıka ellerınıze saglık..ben örgulerımde de kullanabılırım duz bır örguyu bu cıceklerle süsleyebılırımm....

    YanıtlaSil
  33. perihan çok çok çok teşekkür ederim samimiyetin,sıcaklığın için...mailini de aldım,birazdan cevaplayacağım,fikir için ayrıca teşekkürler:) kocaman sevgiler sana

    serpil çok teşkkür ederim desteğin için....artık bir önemi de kalmadı zaten,kişileri önemsersem kişiliğimin pek bir önemi kalmaz dimi? :)) çiçeğin işine yarayacak olmasına da çok sevindim...o güzel örgülerini süsleyecek bir fikir verebilmek harika :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  34. hep goruyordum ama bu kadar zor yapildigini bilmiyordum bu cicegin! ellerinize saglik, belki bende firsatim ve vaktim oldugunda denerim :)
    bu arada sacma sapan insanlari takmayin kafaniza, ortalik ne dedigini bilmeyen insan dolu, gayet guzel bir blogunuz var ben bayildim ;)

    YanıtlaSil
  35. sizi takip ediyorum ama bu yazınızı görmemiştim şimdi okudum çok üzüldüm gerçekten çok yanlış bi davranış çok üzüldüm sizin adınıza...onlara bakmayın cidden çok güzel şeyler yapıyorsunuz ellerinize sağlık ben buradan fikir edinip evde deniyorum ve hep anlattığınız gibi de oluyor paylaşmaya devam edin lütfen bu arada çiçeğe bayıldımm :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  36. A-H el oyalayan bir çiçek,ama görüntüsü çok güzel,bir de her yerde kullanılabilecek olması :))güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :)

    tatlı tuzlu anılarım üzülme lütfen :) olur böyle şeyler..kocaman bir denizle kıyaslayınca bir kum tanesinin ne önemi var ki? :)) çok teşekkür ederim yorumun için..sevgiler

    YanıtlaSil
  37. okurken ağzım açık kaldı arkadaşım, üzme kendini desem boşuna, takılıyor insan ister istemez, amaaaan boşver be güzelim, sen yayınlamaya devam et, her ne kadar yeni bir takipcin olsamda, sıkı bir takipcin olacağım ;
    D ve zevkle de izleyeceğim seni, boşver gitsin o kötü yorumları....

    YanıtlaSil
  38. insanlar kullandıkları her kelimede kişiliklerini yansıtırlar,daha iyisini yapabiliyorsa buyursun yapsın değil mi ama,siz size düşen kibarlıkla cevap bile vermemişsiniz,yola devam sizi zevkle izleyenler için.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ...Çok güzel işler çıkarıyorsunuz.Ben tekstil işinde çalışıyorum bu çiçeği görünce etrafımdaki kumaşlara göz atmaya başladım burda hazırlayıp evde dikmeyi düşünüyorum ve hemen bir hediye kutusunun üzerinde yerini alcak..Size böyle fikirlerinizden ve emeklerinizden dolayı çok tşk.ediyorum..Herşey gönlünüzce olsun ..

    YanıtlaSil
  40. hatice çok teşekkür ediyorum..şimdiden kolay gelsin sana :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  41. mrb..bloğunuzu yeni keşfettim ve epeydir başındayım ayrılamıyorum herşeye bakma istiyorum,o kadar güzel işler varkii..bayıldım;)elinize emeğinize sağlık..ben de 2 yıl önce bu çiçeğin yapımını öğrenmiştim,titiz olmak gerekiyor yoksa dediğiniz gibi çiçek muntazam olmuyor..ben ince keçe ile yapmıştım, kumaş kadar olmasada o da iyi duruyor bilginize;))
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
  42. mrw hoşgeldin:) ince keçe fikri çok iyimiş..keçeye pek bulaşmadım,kumaş sertleştiricileri kullanmak daha çok işime geldi (desen,renk bakımından)..ama bu denemeyeceğim anlamına gelmez :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Ayıptır söylemesi, benim de elimden biraz iş gelir, keyif alır yaparım. Kendime bir fiskos örtüsü örüyordum. Modeli bir dergiden çıkarıp kendi farklı dizaynımı uygulamıştım ki oldukça değişik olmuştu. O sıralarda evlenecek olan bir akrabam kızı için bu örtüyü isteyince, onore oldum, hediye olarak verdim, seve seve hem de. Gel zaman git zaman, kızının bu tarz işleri yapmaktan hoşlanmadığını anlatmak için, bana "yapan da kadın, yaptıran da" demez mi? Elbette herkes her şeyi yapamaz, yapmak zorunda değildir, hatta yapmamalıdır ve zevk almıyorsa da almamalıdır. Ama herkes birbirine saygı göstermelidir. Emekle üretilen bir şeyi sevmeyebiliriz, beğenmeyebiliriz, ruhumuza, tarzımıza aykırı görebiliriz ama kesinlikle saygı duymalıyız. Hele ki bizim için emek verilmişse. Buraya kadar sayfalarını gezdim dolaştım (sanki tanışmışız gibi arkadaşım, sen gibi samimi ve tekil şahıs kelimeleri kullanmakta sakınca görmüyorum izninle), anladım ki arada bir patavatsızlara da denk geliyorsun. Napalım, hayat da böyle bir şey zaten: Azıcık ondan, azıcık bundan:)

    YanıtlaSil
  44. Pardon, sevgilerimle demiş miydim? Peki selam göndermiş miydim? Hepsinden kucak dolusu gönderiyorum, paketler elbette seninkiler kadar şık ve güzel olamaz:)

    YanıtlaSil
  45. nurten beğendi çok çok çok teşekkür ederim :)ne güzel yazmışsın..bir solukta okudum yazdıklarını..evet insanlar çeşitli..ve insan yaradılış olarak tuhaf zaten..her zaman anlamasak da birbirimizi,saygı ilk unsur olmalı,haklısın...ama buna sahip olmayanlara da söylenecek pek söz yok aslında...sahip olduklarımıza şükretsek yeter belki de :) kucak dolusu yolladıklarından bende bir kucak sana yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  46. Sevgili Turuncu oda,bu sabah sizi tesadüfen bloglar arasında gezinirken buldum ve inanın ki, hasta ve yatakta olmama rağmen şu şiş gözlerle blogunuzda gezinerek çok faydalı şeyler görüyor,okuyor ve zevk alıyorum.Bence sadece ellerinize değil,bunları paylaşma ve her yorumu nerdeyse ayrı-ayrı cevaplayan gönlünüze ve beyninize sağlık,yaptığınlz her el emeyi göz nuru iş takdire ve teşekküre değer!
    Sevgiler,hürmetler.

    YanıtlaSil
  47. hilalcim öncelikle çok çok geçmiş olsun..ve o kadar güzel şeyler yazmışsın ki karşılık olarak ne yazacağımı bilemedim :) çok çok teşekkür ediyorum sana..sevgilerimle beraber bir de şifa gönderiyorum sana :))

    YanıtlaSil