Handmade Happy Summer Craft 2015

10:00 journey of my hands 0 Comments

merhabalar upuzun bir aradan sonra....biliyorum aranın uzunluğu kötü ama böyle güzel şeylerle geri dönmek güzel....

dün sevgili Ayda'yı okudum da,ne kadar doğru yazmış..."Eskisi kadar üretememenin,hiç birşeye yetişememenin yegane suçlusu" demiş İnstagram için...kesinlikle aynı fikirdeyim...o kadar çabuk yitip gidiyor ki yapılan,emek verilen şeyler,insanın içinden üretmekte gelmiyor...

hazır Ayda demişken size başıma ördüğü şu güzel çoraptan da bahsedeyim....

geçtiğimiz Şubat ayında,ben buraya henüz alışmamışken,içimde darallar gidip gidip gelirken bir mail attı bana...dedi ki; Sevgili Claire ile yaz için bir dergi planlıyoruz,bir iki proje yapar mısın?

nasıl sevindim anlatamam...o anda tam da ihtiyacım olan şeydi...Claire daha önce bana süpriz yapıp blogunda konuk etmişti beni hatırlarsanız...hatırlamıyorsanız buradan okuyabilirsiniz o günkü heyecanımı da....




aradan aylar geçti,araya bir sürü şey girdi...unuttum....evvelki gün yine bir konu hakkında yazışırken Claire dergiyi yayınladı dedi...beynimde şimşek çakıverdi...eve gidince hemen girip baktım...nasıl mutlu oldum anlatamam...

Ayda'nın içinde yer aldığı bir projede yer almak zaten başlı başına bir keyif benim için...bayılıyorum onun her yaptığına...ama sevgili Regina-Molly Mell i de orada görmek keyfimi ikiye katladı....Claire,Ayda ve Regina dışında bir sürü de blogcu tanımış oldum...

ben iki proje hazırlamıştım dergi için...ilki dikiş projelerinde kolaylık sağlaması için yıllar yıllar önce yaptığım bir şeydi...bir parmak iğnedenliği...





yapımı çok kolay ve kesinlikle işe yarıyor...kenarından kıyısından dikişle ilgileniyorsanız mutlaka yapın derim...on dakikadan fazla da sürmez yapması....

ikinci proje olarak da eski eşyaları değerlendireyim dedim...bir dolap kapağından servis yaptım...ben kendim kestim ama siz marangozda da kestirebilirsiniz...kesimi dışında sizi zorlayacak bir şey de yok zaten...



bütün yapım aşamaları ve diğer harika projeler için,bir kahve yapıp dergide kaybolabilirsiniz....ben içindeki bir kaç tanesine gözümü diktim bile...haberiniz olsun....

eğer bu dergide kimler yer almış,kimlermiş merak ederseniz; Claire upuzun bir post hazırlamış,buradan okuyabilirsiniz....

ve son olarak ;sevgili Claire'e ve bu harika projede olmama aracı olan ve hiç bir konuda yardımını esirgemeyen Sevgili Ayda'ya çok teşekkür ederim...

dergiyi de embedleyeyim de,bir tıkla okumaya başlayıverin efendim...






You Might Also Like

0 yorum: