nakış denemeleri

15:58 journey of my hands 2 Comments

merhaba arkadaşlar

bugün bir takım denemeleri göstermek için geldim ama bilin ki bu benim isteğim doğrultusunda gerçekleşmedi...aslında bunları buraya koymak gibi bir niyetim yoktu ama bir kaç tane fırça yiyince bir baktım bugün fotoğraf çekiyorum :)


bir hafta önce öylece elime aldığım bir kumaş parçasına yaptığım deneme yüzünden bugün bu postu yazacağım aklıma bile gelmezdi....yukarı da gördüğünüz işleme ikinci işim....çok severek çizdim,çok severek işledim....hatta yetinmedim,kalpli olanını da yaptım....


bir haftadır her gün yayınlıyorum instagramda...sorulara oradan cevaplar veriyorum....ama bir yandan da mailler gelmeye başladı....instagramımız yok,seni oradan değil,blogda takip ediyoruz,neden bunları blogda yayınlamıyorsun diye....hatta bir tane mail aldım ki,akıllara zarar....ya hemen onları bloga koyarsın ya da seni takibi bırakırım demiş,akşam 5'e kadar vaktin var diye de eklemiş :)))


bir kaç tanesi de instagram da yakın çekim yok,bloga yakın çekip koyarmısın,biz de yararlanalım demiş...buyurun efendim; yakın çekim de koydum....


işte buydu ilk yaptığım iş...ev işlerini bitirmiş,mis kokan evde aylak aylak gezerken kumaşların başında buldum kendimi...önce bir şeyler dikmeye niyetlendim ama makineye güvenmediğim için canım istemedi....sonra dedim ki,dur ben bunun üzerine bir çiçek işleyeyim....bir başladım, başlayış o başlayış....


bu arada hala son gaz işleyip duruyorum....daha fotoğraflayamadığım,yaptıkça kenara attığım bir sürü kumaş doldu salon....yavaş yavaş onları da gösteririm....


bir yandan yapıyorum,bir yandan da kendi kendime ne olacak ki bunlar deyip duruyorum :) sonra yeni bir şeye başlayınca "amaaaan,olmasın bir şey,dursunlar kenarda,arada açar severim ben onları" diyerek işlemeye devam ediyorum :)


içimden geliyor,yapıyorum...yakında ya hevesim kaçar,ya da araya bir şeyler girer nasılsa....ben hazır hevesliyken yapmaya devam edeyim...

her şeyde ille de bir amaç arayan beynime inat,amaçsızca,salt kendimi mutlu etmek için yapıyorum ben...ve şiddetle tavsiye ediyorum....

mutlu olmak için ille de büyük şeylere gerek yok,bir kumaş parçası da yetiyor efendim....

You Might Also Like

2 yorum:

  1. Merhaba bunları kumaşa nasıl çiziyorsunuz şablonları kumaşa nasıl aktarıyosunuz acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. Aktarma yapmıyorum, direk kumaşa çiziyorum:)

    YanıtlaSil