tığ işi perde tutucu

15:11 journey of my hands 0 Comments

aslında perde tutucu falan bahane....yazasım geldi...

evde olunca elim hiç bir şeye gitmiyor,çalışınca bir coşma halleri...bir yazma,bir bloglama halleri gelip çöküyor üzerime....eh, ister istemez düşünüyor insan....ne ki benim kendimle zorum diye.....

kısıtlı zamana daha çok şey sığdığı kesin!

de....bu neden böyle....

aklımda bin bir plan...boşa koyuyorum dolmuyor,doluya koyuyorum almıyor durumları.....çalışmaya başlamadan önce tam gaz el işlerine vermiştim ya kendimi...elbette mevcut enerjimin dışında başka sebeplerim de vardı....

böyle bam! diye söylediğim için kusura bakmayın ama başka da bir yolu yok...Turuncu Oda'yı kapatma kararı aldım....aslında böyle bir yazı bile planlamamıştım,o gün geldiğinde "bu blogu sil" tuşuna bası verecektim....

ama bugüne kadar hep dürüst oldum size...iki şey hariç hayatımdaki her şeyi biliyorsunuz....bunca zaman takibinizle,yorumlarınızla bana olduğunuz desteğe haksızlık gibi göründü o hareket....kararımı bilin istedim....

gerçi hayır diyen o kadar çok insan oldu ki,ben de şaşırdım...ilk başta da eşim....o hala şiddetle karşı çıkıyor....kardeşim onaylamıyor...arkadaşlarım yapma diyor....

bunun sebeplerini uzun uzadıya yazıp da sizi boğmak istemiyorum...kendimce haklı sebeplerim var....ama şunu da bilin,aklımdaki tek kılçık eşimin söyledikleri....%95 emin olduğum kararımın %5lik kısmı o söylenenler,ama çok da önemli....sanırım o söylediği için....

neyse mevzuyu çok dallandırıp budaklandırmadan,daha belirlediğim zaman için vakit olduğunu söyleyeyim....

başta da dedim ya,perde tutucu bahane....ama madem resimleri hazır,yayınlayıvereyim dedim....


bu çiçekleri pinterestten önce Sehersaris'te gördüm ben....örgüye ilk başladığım zamandı....çok zor görünmüştü gözüme....zaman geçip de tığ işinde ilerleyince yapılışını araştırdım....ama hep diyorum ya; bazı şeyler bazı insanlarla özdeşleşir bende....bunları ne zaman düşünsem aklımda tek isim ; "sehersaris çiçeği"....onda gördüm,onda sevdim ya,ondan sebep :) bir çoğunuz tanıyor zaten kendisini...ama tanımayanlar,tanımak isteyenler için yazıyım hemen....blogu için buraya....ama belirtiyim,instagram da daha aktif.....instagram adresi de burada....eğer tanımıyorsanız tanıyın,mutlu olun.....


benim yaptığım onun ki kadar mükemmel değil elbette...zaten bir denemeydi,bu yüzden yünden örmüştüm...ama ilerde cotton ya da merserize iplerden de denemeyi düşünüyorum...kanımca daha güzel olurlar....



ama perdeleri açmak için kanımı tutuşturdukları da kesin :) siz de yapın demek istedim....yatak odasına girince neşelendiriyorlar beni....siz de neşelenin istedim.....


küçük şeylerden mutluluk oyunları yaratmak,o mutluluklarda kimi zaman kendini kandırmak....kimi zaman gerçekten mutlu olmak....kafamın çok dolu olduğu doğrudur.....belki de azcık boşaltma zamanı gelmiştir....

ben zihinsel ve fiziksel koşturmacaların ortasında bir o yana,bir bu yana savrulurken,siz kalın sağlıcakla....

ve farkında olun ,hayatınızın,kendinizin farkında olun efendim....



You Might Also Like

0 yorum: