basit yelpaze yapımı

17:14 journey of my hands 0 Comments


"nadas" kelimesinin anlamını bilmeyen yoktur herhalde...

beni yine mailleriyle,mesajlarıyla yalnız bırakmayan ,nerelerdesin diyerek kendimi önemli biriymişim gibi hissetmemi sağlayan dostlara da dediğim gibi,nadasa bıraktım kendimi...

geçen hafta yasaklıydım ben...ne yasağı,kim koydu derseniz ;ben yaptım bunu kendime...çok da iyi yaptım:) yaparım ara sıra....ve hiç pişman olmadım bugüne kadar....

sosyal medya yasağıydı...bitti...neden yaptın ki derseniz; iç dünyamı beslemek için dış dünyayı dışlamam gerek derim...o kadar çok şey birikmişti ki...bir çoğunu hallettim ,ama hala yapmam gerekenler var....geçen hafta bir baktım,sanki sosyal medya için yaşar hale gelmişim....pinterestte geziyim,instagramda her gün bi resim paylaşıyım...bloga bir şeyler yazıyım....face de mesaj cevaplıyım...mailleri yanıtlayayım...bütün bunlara yetişirken bir de yaşayayım :))

yok dedim...ben yaşayayım...zaman kalırsa oralarda bir şeyler paylaşıyım....işte bu yüzdendi bu yasak...bitti dediğime bakmayın siz...bu ara iç dünyam dış dünyadan daha çok ilgi gerektiriyor....

aman amma çene yaptım...şu yelpazeye geçsem ya artık....aslında bu yine bir Güçlü projesi...yani Güçlü sayesinde ortaya çıktı :)



hani hep yazıyorum ya,Güçlü hasta diye...yine hasta :) güldüğüme bakmayın....zor günler geçirdik......Güçlü'yü ağzı ve burnu kırık,gözünün birini yeni kaybetmişken bulduk..sahiplendik...veterinere götürdük hemen...veteriner ;alırsanız harika bir şey yaparsınız,bu cins bir kedi,sokakta yapamaz,ayrıca bakıma ihtiyacı var dedi....ama zor olacak diye de ekledi....biz de olsun dedik ve Güçlü hayatımıza girdi.....

üst damağı tam ortadan kırılmış ve birbirinin üzerine kaynamış...bu sebeple bütün dişleri yamuk...burnu da kırık olduğu için solunum problemi  de var...neyse çok uzatmıyım...kedi besleyenler bilir,kedicikler sıcağı pek severler...ama bizim evde durum içler acısı....tabi benim açımdan....

hala kalorifer yakıyorum desem....sıcaktan uyuyamıyorum desem....balkonda yaşıyorum desem :)) biraz üşüse hemen solunum problemi başladığı ve bu maalesef hemen nezleye çevirdiği için hamam da yaşıyorum....bazen o kadar bunaltıcı oluyor ki anlatamam...geçen hafta gündüz  kapatabiliyordum hiç değilse,ama bu yağmurlar başladı ya,şimdi gündüzleri de yanıyor....işte böyle bunaldığım bir anda bir yelpaze olaydı iyiydi diyiverdim...sonra bir baktım yelpaze yapıyorum :) gidip pinterestte var mı basit bir şeyler diye baktım...olmaz mı...hemen işe koyuldum...



ben biraz dallandırıp budaklandırmış olabilirim bu işi :) isterseniz siz daha da basitleştirebilirsiniz...yukarıdaki malzemelere ek olarak mukavva ,silikon tabancası ve kurdele kullandım...



önce tahta çubukları boyadım..isterseniz siz boyamadan da kullanabilirsiniz tabi....sonra istediğim ebatta mukavvadan daire kestim...ama iki tane...yukarıda gördüğünüz yelpazenin sadece bir yüzü yani....renkli kartondan yapıyım dedim önce ama ince geldi bana....bu yüzden mukavva kullandım...ben desenli kağıt yapıştırdım üzerine ama siz isterseniz boyayıp dekupaj da yapabilirsiniz...



küçük olan ilk deneyim...biraz yamuk mumuk oldu ama sevimli diye atmadım....büyük yaptığım çok daha güzel ve işlevsel oldu...öyle güzel serinletiyor ki anlatamam....benim gibi çaresiz kalanlara birebir,söyliyim :) iki yüz hazırlayıp araya silikonla çubuğu yapıştırdım....diyeceğim o ki; korkunç basit :)



ufaklığı yaparken aklıma gelmedi ama büyüğü yaparken dank ediverdi kafama...bu yüzden arkasını başka desenli yaptım....sapına da minik kurdeleler iliştiriverince oh dedim...


tam yazlık olmadı mı şimdi bunlar,siz söyleyin...at çantana canın nerede istiyorsa çıkart kullan...plajda yanında götür  havan olsun...nerden almış ki bu kadın bunu desinler,imrensinler :))

uzun lafın kısası yapın koyun bir kenara...yelpaze olarak kullanmazsanız duvara asarsınız süs diye...hediye de edersiniz arkadaşlarınıza...ben fotoğraf çekmeme,düzenlememe rağmen 45dk da bitiverdi...fotoğraf çekme işi olmasa demek ki 15 dakikalık işi var bunların....

Güçlücüm en son duvar kalemliği yaptırmıştı bana,ondan sonra bakalım bundan sonra ne yaptıracaksın demiştim...yalpaze yaptırdı.... benim çocuğun da ruhu do it yourself ci canım :)

aaa bu arada blogun şablonunu da yeniledim...umarım beğenirsiniz...ne de olsa benden çok siz kullanıyorsunuz :)) biraz eksikler var..zamanla tamamlayacağım onları da...

mutlu bir hafta sonu olsun hepinize...yaratıcı,neşeli,sevgi dolu ve huzurlu...

mutlu kalın efendim....

You Might Also Like

0 yorum: