dekoratif tabak yapımı

13:45 journey of my hands 0 Comments

selam herkese

hani geçen postta yazmıştım ya bahar temizliği yaptım diye...hah,işte o temizliğe bilgisayar temizliğini de dahil ettim,dünyam şaştı....

yemin ederim ev bir hafta,bilgisayar 15 gün sürdü...elbette araya giren bir çok şey de oldu...yine geçen postta bahsettiğim diy projesi de bugünü buldu....

bunu bir buçuk ay önce yapmıştım ama hadi evi temizliyim,hadi bilgisayarı temizliyim,hadi olmadı bir daha fotoğraflıyım derken ömür geçmiş fark etmemişim....

lafı çok uzatmadan geçiveriyim projeye....



burada pek yayınlamasam da hamurla uğraşmayı,objeler yapmayı çok seviyorum ben...bambaşka bir dünyada kayboluyorum hamurla oynarken...artık çanak çömlek ve küçük objelerden sıkılınca da bu tabağı yapıverdim bir gece....


o kadar çok yaptım ki bunlardan...özellikle de çanak...evin her yeri bunlarla dolucak yakında diye korkuyorum...aşamalara ve bitmiş resimlere geçmeden hemen hamuru da yazıyım...aslında ben kendi pişirdiğim hamurları kullanıyorum genelde ama canım hamur pişirmek istemezse şu havayla kuruyan hamurlar varya,işte onları alıveriyorum elime....ben bunu kendi hamurumla yaptım ama siz buradaki hamuru kullanabilirsiniz...


tabağı şekillendirip yazıları bastım...ama biraz fazla basmışım :) neyse bir dahakine daha hassas davranırım....kuruttuktan sonra iki kat polisan mat beyaz sprey boya ile boyadım....sonra geldi sıra azcık süslemeye...geçen yaz dükkana gelen bir arkadaşım bim'e ayran almaya gittiğinde bu peçeteyi görmüş,onu da alıp gelmişti :) kısmet bu tabağaymış....



peçeteleri kesip tutkalla canımın istediği gibi yapıştırdım...dekupaj tutkalı falan değil,normal okul tutkalı....sonra dedim ki acaba mavi puantiyeler eklesem mi? ama düzgün puantiye yapıcak bir şey bulamadım o an...bıraktım bende...yukarıdaki puantiyeleri bilgisayarda yaptım...şu an puantiyesiz benim tabak...ama ilerde yaparım belki,kim bilir....


"love and smile" adlı bir seri var evde....baktıkça mutlu oluyorum onlara...




amaaan amaç kendini bir gıdım mutlu etmek değil mi? yaptım mutlu oldum ben...baktıkça da mutlu oluyorum...doğum günümde annem elinde pasta baskın yaptı demiştim ya...işte o gün ona gösterdim...dedi ki ince olmuş,daha kalın yap :) elim giderse yine bir gün,kalın yapıcam...







eğer sizin de eliniz giderse siz de yapıverin...maksat kendinizi mutlu etmek...

her aşamasından ayrı keyif aldım ben...şekillendirmesi,boyaması,süslemesi....hepsi ayrı zevk...

umarım bir dahaki post arası bu kadar uzun olmaz dileğiyle gidiyim ben...aklımda bin bir plan...

neşeli ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum hepinize...
mutlu kalın efendim

You Might Also Like

0 yorum: