yeni fotoğraflar....

12:56 journey of my hands 0 Comments

merhabalar uzuuun bir aradan sonra....

herkes gibi benim de içimden gelmedi hiç bir şey yapmak...bir şey yayınlamak...fotoğraf makinemi bile elime alamadım doğru dürüst...içim istemedi....geçen hafta başı haberleri izlerken yine katılınca fırladım yerimden...bir baktım temizliğe başlamışım...bir hafta boyunca temizlik yaptım...evi kırkladım yani... her yerlerim ağrıyor ama çok mesudum....

sanırım bedenim bu duygu boşalmasından zevk almış ki,her haber seyredişimde bir bakıyorum elimde bez bir şeyler siliyorum....hayatımda ilk defa üzülünce kendini temizliğe veren kadınlardan oldum...iyi -güzel bir şeymiş bu...

neyse çok uzatmıyım.... Anneler Gününden bir gün önce  iş arkadaşlarımızdan birisi bir buket karanfil alıp gelmiş iş yerine....üçer dörder dağıttı hepimize....bende bir arkadaşımın payı ile birlikte aldım geldim eve....koydum minik vazoma...aldım karşıma seyrettim bir süre...ertesi gün de bir fotoğraf makinem olunca ilk modelim Güçlü'yle beraber onlar oldular tabiki...




makine hakkında biraz bilgi almak için nette dolandım durdum önce ama sonra anladım ki eline almadan olmuyormuş...dediklerine göre önce alışana kadar otomatik modda çekmeliymişim...


tamam dedim ama çektiklerime bakınca hiç de istediğim gibi olmadıklarını fark ettim...anlayacağınız sabırsız Turuncu oda on fotoğraftan sonra manuel moda geçiş yaptı ve gördüğünüz bu fotoğraflar çıktı...


mükemmel değiller elbette...ama başlangıç için bana çok çok iyi moral oldular...Iphone fotoğraflarından sonra bunlar kendimi cennette gibi hissetmeme neden oldu....çünkü telefonla çektiğim fotoğrafları bilgisayarda işlerken o kadar çok oynamak zorunda kalıyordum ki,çoğu zaman kalitesi bozuluyordu...


bunlarla oynamadın mı diyeceksiniz? en alttaki hariç(onda hiç oynama yok,çektiğim gibi yayınladım)keskinliklerini +3 oranında arttırdım o kadar...ne renklerinde ne de ışıklarında hiç bir oynama yapmadım...yani tek bir fotoğrafı düzenlemek yarım saatimi alırken şimdi bu süre 3dk ya indi....


elbette bunun bende eksi sonuçları da olmadı değil....bunları çektikten sonra çektiklerimi de beğenmez oldum:) istiyorum çektiğim tüm fotoğraflar bunlar gibi temiz ve güzel görünsün ama ne mümkün...olmuyor işte her zaman...


mesela dün bütün gün ,son yaptığım diy projesini fotoğrafladım...ama bilgisayara atınca her şey değişiverdi...150 tane fotoğraftan 10 tane çıkaramadım...beğenemedim bir türlü....hatta bir ara yok yok bu proje kötü bile dedim,oysa ki proje de sorun yok...fotoğraflayamadım işte :) beğendiğim bir kaç fotoğraf derleyebilirsem hemen yayınlarım...aslında taaa iki ay önce yapmıştım...


hani hatırlıyormusunuz ,bu yıla girmeden bir defter yapmıştım...içine bu yıl istediklerimi yazmıştım...onlardan biri fotoğraf makinesiydi...onu tikledik...hemen diğeri de Flickr 'de bir hesap açmaktı....çok uzun zamandır istiyordum orada hesap açmayı ama, fotoğraf makinem olunca açıcam diye söz vermiştim kendime...fotoğraf makinem olunca gidip onu da açtım...

buraya çektiğim her fotoğrafı koymak istemediğim için ,ara sıra çektiklerimi görmek isteseniz aşağıdaki linkten takip de edebilirsiniz...henüz bir şey yok ama zamanla dolup taşırırım ben orayı:)


umarım çok yakında değişik,sevimli ve yapılası diy projemle karşınızda olabilirim...

ben fotoğrafları beğenir beğenmez efendim....


You Might Also Like

0 yorum: