Matruşka ve dönüş / free embroidery pattern

15:49 journey of my hands 0 Comments



merhabalar blogum...

merhabalar sevgili dostlar....

dört ay nasıl geçti gitti anlamadım hiç...tuhaf çalışma saatleri,zorunluluklar,sorumluluklar...yeni bir şeylere başlama heyecanı,araştırmalar,denemeler derken kendimi kaybetmişim....

şimdi sizler zannediyorsunuz ki,geçtim klavyenin başına,şakır şakır yazıyorum...yok... hiç öyle değil inanın....her cümlede duraklıyorum...ne yazsam,nasıl yazsam diye aval aval ekrana bakıyorum....

şu an sanki benim olmayan bir yerdeymişim gibi....sanki blog benim değil de,misafir yazarmışım gibi...

demek ki neymiş...instagram kolaycılığına yenilmeyip bloguna vakit ayırmalıymışsın...uzak kaldıkça yitip gitmiş bazı şeyler...bu durumdan anladığım bu...

neyse,yitirdiğimizi yerine koymak da bizim işimiz madem,kalktım işte...hiç beğenmesem de fotoğraf çektim,düzenledim...telefonla fotoğraf çeke çeke fotoğraf makinesi de tuhaf geldi bana...düşünün; dört gün İskenderun'daydık,yanıma almamışım bile...dönerken hava alanında aklıma geldi :)


İskenderun da eşimin ailesini ziyaret ettik...çok özlemişim kayınvalidemi...çok iyi geldi...ama kaldığımız süre boyunca gezmekten,aile ziyaretlerinden hiç nakış yapamadım...eve dödüğümüz gece artık nasıl özlemişsem o terapisel havasını hemen bir kağıda çiziktiriverdim bu matruşkayı...

dürüst olmak gerekirse bittiğinde çok da beğenemedim ben bunu...ama bir kenara da atamadım....




baktım durdum yani öylece....sonra ig da yayınladım..beklemediğim oranda beğenilince dedim ki ,dur bunu şablonuyla beraber bloga koyayım ben...belki yapmak isteyen olur...



direk el çizimimi koydum...bunun için kusura bakmayın artık...illustrator programında düzeltecektim ama baktım yavaş yavaş soğuyorum bloga yazı koyma fikrinden,böyle de olur diyiverdim....





eminim siz renklerin çok daha güzellerini seçersiniz...bunu yapınca,aklıma başka bir şey daha düştü...yine matruşkalarla ilgili...bir ara elimdeki işlerden fırsat bulursam onu da yapıyım bari...




aslında aklıma ilk post hazırlama düşüncesi geldiğinde çok uzun yazarım zannetmiştim...ama inanın kelime bulmakta zorluk yaşıyorum...ki, kesin sizlerde hissetmişsinizdir...

o zaman bu postu alıştırma olarak görün...umarım bu uzun arayı,benim sizlere armağanım olan bu süpriz matruşka şablonum ile az da olsa telefi edebilirim...

heh...şimdi aklıma geldi...aylar önce bir tavşan kafası hikayesi vardı...işte onu yazıyım size haftaya,sözüm olsun...onun hikayesi uzun,belki yazdıkça da açılırım...

şimdilik gidiyim...

sizlere de nefis bir hafta başlangıcı diliyim...

mutlu olun,mutlu kalın efendim....




You Might Also Like

0 yorum: