Yeni bir isim,yeni blog / new name and my little box

15:20 journey of my hands 17 Comments




Bazen değişiklik iyidir....insan kendini yenilenmiş hisseder...

aylardır bu blog işinden o kadar çok soğudum ki...oysa yazı yazmayı ne de çok severim ben...

oturdum düşündüm...beni bunaltan şey neydi diye?...bunlar ortadan kalkarsa yeniden yazmak için heves bulabilirmiyimdim içimde....aslında içeriye şöyle bir göz atınca,yazma hevesimin hala capcanlı durduğunu görmek şaşırttı beni...

ben yazmadan duramam...blog yazmıyorum belki ama yazdığım,içinde kaybolduğum,beni oradan oraya savuran küçük bir kitap var içimde...onu yazıyorum durmadan...bazen kağıt kalemle,bazen telefondaki not defterime,bazende bir film gibi canlandırıp,zihnime....

yazmak güzel şey...özellikle de sadece yazdığın zaman...yazı da kaybolduğun,hiç bir şeyi ve hiç kimseyi umursamadığın zaman...sanki böylesi daha samimi gibi...daha sevilesi...daha yakın kendime...



bu kutuyu aylar önce yapmıştım...dünyayı içine sığdırmaya çalışan küçük kutum benim...tıpkı dünyayı sindirmeye çalışan küçük kalbim gibi....

bazen sindirebilmesi ne zor şeyler yaşıyoruz da,nasıl hala yaşayabildiğimize hayret ediyorum...

her ne oluyor ve olacaksa,dünya yine dönmeye devam edecek...biliyorum...ve bazen yaşamak zor gelse de,yaşama tutunacak bir parça da hep olacak içimizde....




böyle zamanlarda neye tutunduğuma çok dikkat ediyor oluyorum...zihnime,ortalıkta cirit atan düşüncelerime,sezgilerime ve odağıma....

biliyorum ki,aklımdan ne geçerse geçsin,odaklandığım şeyi yaşayacağım....o halde iyiye,güzele el vermeliyim diyor,yola öyle çıkıyorum....

yeni bir sayfa açmak beni uzun zamandır heyecanlandırmadığı kadar heyecanlandırdı...biliyorum artık kimse (neredeyse) blog okumuyor...ama sonra şunu fark ettim....

blog başkaları için yazılmaya başlayınca,soğuyorsun....kendin için...biraz nefes almak,kendine alan açmak için yazmaya başlayınca tekrar gelip oturuyor kalktığı yere....

bu sebeple artık çok sıkılmış olduğum Turuncu Oda ya veda edip bu yeni blogu açtım....kimse için değil....kendim için...hizmet etmeğe dönüşen internet sitesi havasında değil,sohbetimi seven dostlarla buluştuğum küçük bir cafe gibi olmalı blog....

henüz alışamadım....ama kimbilir...belki burayı da severim...





Sometimes change is good.
You feel refreshed.
I didn't want to wtire for months but now there is excitement in me.

I was thinking and Irealized I was unhappy.Because of this I delete my old blog Turuncu Oda. I will continue to write under this name.I am not used yet here.I need some time.

I just wanted to say hello and welcome to my new blog.





You Might Also Like

17 yorum:

  1. Tebdili mekanda ferahlık var diye boşuna dememişler :) Yaptığın şeylerin güzelliğinden, ferahlığından hemen tanıdım seni instagramda. Ollleyyy demedim mi, dedim :) Benzer sebeple olmasa da, bende adımı ve platformumu değiştirmiştim kısa zaman önce. Bana çok iyi geldi, yenilik her zaman iyi gelir... Bizi neyin, nasıl mutlu edeceğini bildikten sonra gerisi teferruat. Hoşgeldin, özlemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Cansum benim...öyle güzel kalbin var ki...hoşbuldum...çok hoş buldum...bende özlemişim çok çok :)

      Sil
  2. Neyle,nasıl mutlu olacaksanız hep öyle gelişsin,yenilikler mutluluk getirsin.İnstagramda en sevdiklerimdensiniz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim...bende sizin yorumlarınızı çok seviyorum...sevgiler kucak dolusu..

      Sil
  3. Bahar havası estiren tatlı işler yapan birisiniz ve ne olursa olsun öyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...ne güzel yorum dedim okurken:) sevgiler

      Sil
  4. Yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun. Güle güle otur, güle güle yaz, çiz, içini dök. Mutluluğunun yeni tahtı olsun arkadaşım. Sen neye dokunsan güzelleşir. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can arkadaşım...güzel arkadaşım...gönlü güzel arkadaşım....çok teşekkür ediyor ve sımsıkı sarılıyorum sana Edacım....

      Sil
  5. Hello my sweet friend, is so good to see you are back in the blog world. Love your new blog, your photos and work are so pretty, so inspiring. Welcome back!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Regina.I am happy to see you here :)

      Sil
  6. Ne güzel söylemişsiniz kendinle sohbet etmek ,mektuplaŞmak gibi blog yazmak.Aldığınız kararlar sizi mutlu etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim....bazı şeyleri de kendi için yapmalı insan :) sevgiler

      Sil
  7. Hayırlı sabahlar,son paylaşımınızı biraz önce gördüm. Bu sayfayı takip ediyor muydum ki dedim ve hemen profile girince aaa tabiki Turuncuoda 😊 sonra ne kaçırdım acaba arayışı ve ben de yazayım dedim,yolunuz açık olsun selamlar😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl mutlu oluyorum böyle yorumlar okuyunca...iyi ki gelmiş,iyi ki yazmışsınız....çok teşekkür ederim💛

      Sil
  8. Boyle dusunmenize ve yeniden burada olmaniza sevindim. Uzun suredir blog acmayi isteyip hatta ismini koyup cismini sekillendirmek icin onca emek vermis olmama ragmen tam da bahsettiginiz sebepten baslayamadim. Takip ettigim sizin gibi bloggerlarin karsilastiklari beni urkutmeye yetti. O yuzden cok hak verdim yaziniz her satirina. Dilerim bu kez her sey dilediginiz gibi olur. Yazilarinizi keyifle okumaya devam edecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun öncelikle, şimdi anladım neden turuncu oda diye arattığımda hiç bir yerde bulamadığımı.. bir arkadaşım hobi olarak sizin nakışlarınızı önermişti bana, ufaktan başlamaya karar vermiştim bende.. hangi malzemelere ihtiyacım var, bir iki tüyo almak için aradım aradım bulamadım blogunuzu şimdi karşıma çıktı bir anda :) var mı önerebileceğiniz bir bilgilendirme yazınız?

    YanıtlaSil
  10. Yeni ismin sana mutluluk getirsin Sibel, Turuncu Oda´yı sevsemde çok güzel olmuş yeni ismin, çok sevdim...kutunun da elyapımı olduğuna inanmıyorum, nefis olmuş, ellerine sağlık! Kucak dolusu sevgiler,
    Funda

    YanıtlaSil