minik minik kutular / matchbox ideas

20:49 journey of my hands 10 Comments



Yeni yeni blog dedim,bir türlü gelemedim...oysa bu küçük kutular on beş gündür aklımdalar...kısmet bu güneymiş...

aslında dün iki saatimi fotoğraf çekmek için ayırdım...çektim de...ama bilgisayara atınca gördüm ki,pembe pembe bütün hepsi...önce inanmadım,yok canım herhalde bana öyle geliyor dedim...dün günü sadece bir saat uyku ile geçirince hafif bir yalpaladım...görüş bozukluğu,zihin kayması uykusuz kalan beyin saçmalaması diye düşündüm ama tüm alternatif düşüncelerime rağmen fotoğrafların pembe olduğu gerçeği tokat gibi çarpıverdi yüzüme...bir anda uyanıverdim...



yediğim tokatla ayılıverince,hepsini sildim gitti...eh durum böyle olunca bugün kalktım yine çektim...fotoğraf çekmek eğlenceli de...keşke arkadan dağıtılanları toplayan biri de olsa...gerçi eşim bir kaç parçayı yerine götürdü sağolsun...ama yine de yoruldum...üç yüz elliden fazla fotoğraf çekmişim...normalmiş yorulmam...




bu kutucuklar on beş gün önce çalışma odamı derleyip toparlamaya karar vermem esnasında çıktı ortaya...kutuların içlerini tek tek açıp hepsini düzenledim...deli işi biraz ama gerekli de...işte bu düzenleme sırasında öğrendim ne kadar çok iğneye sahip olduğumu...elimi nereye atsam iğne buldum...




nakış iğnelerim hep elimin altında ama diğer iğneleri hangi ara aldım,biriktirdim inanın hiç bilmiyorum...dikiş iğnesi,toplu iğne,başında topu olmayan iğne,hafif toplu olanlar,dikiş iğneleri,yorgan iğnesi derken bir baktım kayboldum aralarında...





hal böyle olunca kendimce böyle bir çözüm üretiverdim...kibrit kutularının dışlarını attım yerine renkli çıktısını aldığım kağıtlardan kapladım...ikinci fotoğraftaki gibi desenli bantlarla da kapladıklarım oldu ama çok sevmedim onları...bantlar kalkma yapınca uzaklaştım,soğudum,bitirdim ilişkiyi bantlarla...bu arada şu pembe çiçekli mavi olanın üzerinden Güçlü geçti tam fotoğraf çekerken,biraz yamuldu bu yüzden...





sadece dışlarına hazırlamadım kağıtları...içlerine de kesip koydum bir şeyler ,daha sevimli oldular sanki...açıp açıp kapattım çocuk gibi...bu yüzden o yıldızlı olanın üzerinde de benim tırnak izim kaldı :)




sonra iğneleri dizdim içine,toplu olanlar bir kutuya,topsuz olanlar diğerine derken,bunlara düğmede konulur ki diyip,düğmeleri ayıklamaya başladım...pembeler bir yere,maviler ötekine...bir baktım daha çok kibrit kutusu lazım bana...





küçük şeyleri toparlamak için iyi olmuşlardı da,kendilerinin de organize olması gerekiyor gibi geldi bana...bu seferde kutuları derleyip toparlamak için bir stand yaptım...şu yamuk duran yeşil şey kutu organizatörü efendim...(bu arada neresinden sıktıysam olmadı,bir türlü düz durduramadım)




ama içine kutuları dizince düzeliverdi hemen...böylelikle hem kendimi eğlendirdim,hemde bir şeyleri derleyip toparladım...bu anlamda bu proje çok sevindirdi beni...uzun zamandır hiçbir projeye elim gitmiyorken,kendiliğinden gelişen bu işle mutlu oldum....

böyle küçük şeylerle bloga geri dönmenin sevincini sizlerle de paylaşayım istedim...belki sizinde iğneniz,düğmeniz çoktur da,çözüm bulamamışsınızdır dedim...

burada olmak,kafama estiği gibi yazmak,yaptığım bir şeyi paylaşmak iyi geldi...hemde çok...

hayırlı kandiller ve iyi geceler dilerim....





I organized my craft room two weeks ago.I realized that I have a lot of needles.

I needed a practical thing and I found this...

Matchbox ,washi tape and colered paper. That's it!  






It was very quick and easy...I love this project.

Because of this I wanted to share with you.

Thank you for visit .

I wish you happy day



You Might Also Like

10 yorum:

  1. Süpersiniz..... sizi pinterest de de takipteyim. Ne kadar da güzel olmuşlar demiştim dün akşam, bu gün de eğlenceli yazınızı okumak resimlerinize bakarak güne başlamak iyi geldi. Alışkanlık yapıyorsunuz.... ♡

    YanıtlaSil
  2. Şu tek yorum bile ne mutlu ediyor beni😌sanki tüm o emeğe değmiş gibi hissediyorum...çok teşekkür ederim İlkay'cım💛

    YanıtlaSil
  3. Selam Sibel'im :) inan çok mutlu oldum seni tekrar burada görmekten :))) ne zaman huzursuz ve yalnız hissetsem kendimi ilaç gibi geldin bana. Bir süre buralara ara vermen beni biraz boşluğa düşürse de şükür geldin iyi ki geldin. Sabr işi bu yaptığın hem de ne sabr :D Bi ara düşündüm de ben yapabilir miyim diye???!!!!! Her neyse şekerim seni ve Güçlü'yü öperim ve tekrar HOŞ GELDİN :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh nasıl seviniyorum böyle yorum okurken.... Doğruyu söylemek gerekirse; yorumlar motive ediyor insanı bir şeyler yapmak için...sen şimdi blogda kendini iyileştirdiğini yazmışsın ya,işte o zaman içimde bir şeyler oluyor,hadi bloga yeni bir şey yapıp kayayım istiyorum... Birbirimizden besleniyoruz yani☺️Ve çok teşekkür ederim Mihricancım...hoşbuldum💕

      Sil
  4. Yeni bloğunuz hayırlı olsun instagramdan çıktım geldim 😊 İnstagram konusuna ben de katılıyorum. Minnak kutucuklar çok güzel olmuşlar👍elinize sağlık😊Ben de şu sıralar ton balığı kutularını boyayıp çekmece düzenleyici olarak kullanıyorum. İncik boncuklar içinde ucuz sayılan oyun hamurlarından alıp hamurları atıp onların kutularını kullanıyorum. Minik ve şeffaf olduğundan hem içindekini görebiliyorum hwm de minik olduklarından çok kullanışlı oluyor😊 Bu arada 350 üzeri resim çekmek nasıl bir şey😮 Ben çok çektim sanıyordum o kadar olmuyor benim. Ama değmiş resimler süper. Takipteyim ben de beklerim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik şeffaf kutular ne iyi fikirmiş...aklımda bulunsun☺️O kadar fotoğraf çekerken fark edilmiyor da sonra çıkıyor yorgunluğu....hele hele düzenlerken...eskiden taş çatlasa yirmi yirmi beş çekerdim,4-5 tanesini yayınlardım..ama Cafe Nohut (Ayda) la yazışmalarımız sırasında onun 200 den fazla çektiğini öğrenince bende böyle şaşırmıştım....ondan yadigar yani bu ☺️ Ki hala onun gibi bir beceriye sahip değilim....o doğuştan yetenekli bu konuda....ve çok teşekkür ederim zaman ayırıp yorum bıraktığınız için💕

      Sil
  5. Good morning my sweet friend.

    This is such an adorable diy, the colors, the patterns, so pretty!

    In Brazil, we have these little matchbox and some people make some craft with them as well.

    Have a very nice day!

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :)
    Bu yeni bloğunuzdan haberim yoktu, tekrar yazmaya başladığınızı görünce nasıl mutlu oldum anlatamam. Sizi geç bulmuştum, bloğunuzu kapatınca da bir daha okuyamayacağım diye çok üzülmüştüm. Şimdi ise çok heyecanlandım ve sevindim :)
    Bu demek oluyor ki; yine çok şey öğreneceğim sizden :)

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşlar hemen demem lazım hemen !

    YanıtlaSil
  8. Yeni bloğunuz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil