çekiliş sonucu

15:32 journey of my hands 0 Comments



bu sabah çook erken başlayan günüm hesapta olmayan sokak işleri ile bölündü...

çalışma odamda,sabahın dingin güzelliğiyle mırıl mırıl yazı yazarken bir anda sirenler başladı...attım kalemi kağıdı elimden doğru balkona koştum....

güzel güneş yüzüme vururken kapadım gözlerimi,Atam'ı düşündüm...gözlerim doldu...her yıl bana pek kısa gelen siren bu yıl çok tatmin etti nedense...siren bittikten sonra bir kaç dakika daha kaldım...dua ettim....



sabahım güzeldi yani....

öğlense bir yemek için dışarı çıkalım dedik,kendimizden geçtik...oraya git buraya git,öğlen bir anda yok oluverdi....

acele acele halledip geldim hemen...
Random da yaptığım çekilişim sonucu 65 numaralı yorum sahibi,yani Shine Like Glitters kazandı nakışımı....

umarım baktıkça neşe dolar...mutlu olur...tebrik ediyorum kendisini....

geriye kendisiyle iletişime geçip adres bilgilerini almak ve güzel bir paket hazırlamak kaldı....





bu arada bu nakışın şablonu bana ait değil...Floss Box tan almıştım taa bir buçuk yıl önce...nakışa yeni başlamış olmanın hevesiyle bu kadar işleyebilmiştim...çünkü çok farklı teknikler içeren bir şablon aslında bu...yani orjinali ile benimki arasında epey fark var:)

ben bunu buradan almıştım ama sonra bir arkadaşımda almak istediğinde bulamadığını söylemişti...belki ben sayfayı karıştırdım,hatırlamıyorum...siz iyice gezip dolaşırsınız...daha ne güzel şablonlar var....

Etsy üzerinde alışveriş yapmak isterseniz de dükkan adresi için buraya tık

daha uzun yazma niyetiyle otursam da klavyenin başına,beni bekleyen şeyler var ne yazıkk ki....

katıldığınız,katılmaya değer bulduğunuz için çok çok teşekkür ediyorum hepinize...

mutlu günleriniz daim olsun efendim




You Might Also Like

0 yorum: