Hafta sonu çekilişi / Giveaway

11:21 journey of my hands 0 Comments



günaydınlar güzel insanlar....

işten çıktım,yorgunum...şu an ekrana bakarken bile gözlerim kapanıyor...ama öyle mutluyum ki; iki kare fotoğraf çektim,düzenledim,buraya geldim bir de çekiliş yapıyım,fotoğraftaki nakışımı hediye edeyim diyiverdim...

ne bu sabah sabah,delirdin mi demeyin sakın...mutluyum sadece...iki gün önce sigarayı bıraktım...şimdilik çok iyi gidiyor...bu güne kadar bir kaç kez denemiş ama böyle bir sonuç alamamıştım...galiba bu kez şu zihinsel olarak hazır olma kısmı tam olduğu için böyle hissediyorum...

artık neyin nasıl olduğunu bilmiyorum ama güzel olduğu kesin...



bunun bir mücadele olduğunu zannederdim hep..daha önceki denemelerim öyle olmuştu çünkü...ama öyle değilmiş ki bu iş...mücadele ettiğin sürece çekiyor seni bu meret....aklıma geldiğinde "bıraktım seni uyuz" diyorum...bazen de "bas git !!"....ay ne komik oldu böyle yazınca ama diyorum işte,yalan mı söyleyeyim....

işte tüm bunlar neticesinde haydi dedim bir hediye ile şenlendirelim bunu...kutlayalım...geldim yazıyorum işte....



dün sabah çiçek toplamıştım kendime...bu sabah da şöyle güzel bir konsept hazırlayayım sizlere dedim...daha bir sürü ekleme yapacaktım o nakışın yanına ama Güçlü gelip kurulunca baş köşeye konsept yarım kalıverdi...baktım öyle tatlı tatlı yatmış,aman dedim en tatlı şey burada işte,başka bir şeye gerek yok...yani selamı var sizlere...söyleyeyim de üzerimde kalmasın :)



çekiliş kısmına gelirsek ; yorumlara e-mail adresinizi bıraktığınız anda katılmış oluveriyorsunuz...ama lütfen bir yorum bırakın olur mu...haksızlık olmasın kimseciklere....süremizde Pazartesi akşamına yani 9.11.2015 e kadar...

bu da bu haftasonunun süprizi olsun....

herkesciklere mutlu bir hafta sonu diliyor,yavaş yavaş yatmaya gidiyorum efendim...

şansınız da neşeniz de bol olsun....




This weekend very important for me.Because I quit smoking :) 

I have been using for 26 years.I know this time Iwill winner.Today is second day and Iam so happy.

Because of this I want to give a gift.If you want to have this embroidery,leave a comment below with your e-mail.

You have time until  9.11.2015 

Good luck and happy weekend







You Might Also Like

0 yorum: