erken yılbaşı süsü

13:48 journey of my hands 0 Comments

aslında ne post yazmaya niyetim vardı ne de yılbaşı ile ilgili bir şeyler yapmaya....

ama sevgili Demet coşunca yılbaşı diye, bende dahil bir çok insanı coşturuverdi :)) ben genelde Aralık ayında,hemen başlarında başlıyorum bakınmaya,yapmaya...bu sebeple benim için epey erken bir başlangıç oldu...

dün gece instagramda  davet etmiş beni...ama yemekten sonra koltukta uyuyakaldığım için epey geç,ancak iki saat sonra gördüm...bugüne bir şeyler yayınların diye de söz verdim...ama canım eskilerden bişeyler yayınlamak da istemedi...bi baktım,kağıtlar kesiliyor,yıldızlar şekilleniyor....





hazır yapıyorum,bloga da koyıyım bari dedim...yani o kadar geç verilmiş bir karar ki,bu sebeple çok fazla yapım aşaması yok...oysa bilirsiniz,ben inciğini cıncığına kadar anlatmayı severim:))

aman zaten o kadar basit ki,anlatmaya kalksaydım belki de ayıp olurdu :)



kağıtları kes,ipe diz,tepeden tekrar kapa,boncukla.....

bu anlatım da pek bir kısa ve öz oldu sanki :)) ama dediğim gibi o kadar basit ki,bitmişini bile görünce hemen nasıl yapıldığını anlayıveriyor insan....



ama sakın yıldızı nasıl yaptın diye sormayın,bozuşuruz :) şaka şaka,pinterest te var yapımı... "paper star tutorial" yazın,çeşit çeşit çıkar karşınıza....her rengini yapmak istiyorum yeminle....


bazen iki ufak kağıt parçası ne kadar güzelleştiriyor bir günü....baksanıza post bile yazdırdılar bana:)

sizin de gününüz renkli ve neşeli devam etsin efendim....



You Might Also Like

0 yorum: