yeni bir kanaviçe işi...

17:07 journey of my hands 0 Comments

merhaba herkese

takiip edenler bilir...15 gün önce Güçlü'cüm hastalanmıştı...ben de o aralar yeni merakım çarpı işine merak salmıştım...buna kanaviçe de diyolar...aralarında bi fark varmı ki acaba? neyse....

işte o sıkıntılı günlerde Güçlü'mün başında nöbet tutarken,bir yandan da pinterestte dolanıyordum....bu şablonu bulur bulmaz da başladım hemen....


elbette buna başlamamdaki en önemli sebep Güçlü'dür...o kadar şirin ,sevimli ve sağlıklı bir kedi görünüyordu ki resimde,bunu yaptığım zaman onun da böyle olacağına inandırdım kendimi....hep onun iyi oldugunu imajine etmeme yardımcı oldu bu şablon....


gerçi bir ara çok detay oldugu için gözüm de korkmadı değil :)) ama yılmadım....her detaydan ayrı zevk aldım...netice de şirin mi şirin bi iş çıktı ortaya....


şu kuşları,gök kuşağını  ve ay dedeyi ayrı bi sevdim....ayrıca renkler konusunda çok çok iyi de ders oldu bu iş bana...ve anladım ki muline ipler can'mış :) saksıları muline iplerle işledim ve gördüm ki bin kat daha iyi iş çıkarıyorlar...öğretmenimden Allah razı olsun....engin bilgisiyle,ufak ip uçlarıyla daha çok sevdiriyor bu işi bana....


işte bu da tamamı...şimdi buna uygun bi çerçeve bulmak kaldı geriye....

öyle mutlu etti ki bu iş beni,siz de yapın bence...baktıkça neşeleniyorum...gidip Güçlü'yü öpüyorum....
aaa,bu arada utanmadan bi de buna bi isim verdim sanki şablon benimmiş gibi :)

 "Güçlü'nün Dünyası"
hep böyle neşeli ,sağlıklı olsun kuzum...

eğer sizde yapmak isterseniz ben bunu şurada buldum....

 hepimize sağlıklı,mutlu,neşeli bir hafta olsun efendim....


You Might Also Like

0 yorum: