çarpı işi ile kavonoz yenileme

14:54 journey of my hands 0 Comments

garip bi başlık di mi?

ne yapıyım...hangi alana merak saldıysam yenilemelerimde o doğrultuda oluyor:) gerçi bunu taaa geçen hafta yapmıştım ama Güçlü'mün hastalanmasıyla bütün herşey gibi bu da ertelendi...ona bişey olunca sanki dünya duruyor benim için....elim hiç bir şeye gitmiyor...

gönderdiğiniz bütün dualara ve maillere (daha onlara da dönüş yapamadım kusura bakmayın) tekrar teşekkür ediyorum...

şimdi çok çok daha iyi ...hatta şu anda pencerede uçan kargaları yakalama peşinde pencereye pati saydırıyor:)) inanın onu böyle görmek dünyaya bedel benim için....

ufak ufak kavanoza geçiş yapıyım...

bir önceki postumda yaptığım ilk çarpı işi denememden sonra bu örneği bulmuştum Pinterest'te.....hemen çarpılıyıp nasıl olcak görmek istedim....yahu yaptım yapmasına da,ne olacakti ki bu? ....sanırım zihnimin en sevmediğim bölümü bu....ille de bişey mi olması gerekir? yoooo....ama Sibel'in zihninde böyle değil maaalesef...ille bir şey olacak....


içine ıvır zıvır koymak için küçük bi kavanoz almıştım...ama kapağı gri ya...battı bana...herkes kullanmak için bir şeyler alır,ben de yenilemek için....madem kapağının griliği sana battı,hoşlanmadın,ne diye alırsın be kadın! bilmiyorum ,aldım işte...


işte modelim bu....önce bu şekilde çarpıladım...sonra gidip baktım ,ana!!  kapağa tam oluyor ,sanki onun için yapmışım gibi oldu....iyi de oldu :)


tepesi tam oturunca hemen kenar parça kestim,onları da işleyip birleştirdim...eşim takke oldu  bu diyip dalga geçse de, aklımda başka fikirler çaktırmadı da değil hani...bunların büyüklerinden yapıp satsam olmaz mı? :)))


şimdi soranlar olur diye yazıyım hemen; tepeye biraz elyaf ekleyip dolgunlaştırdım....kapağın boyutunda mukavva kestim....mukavvanın üzerine elyaf,en üste de kumaşı geçirip kapladım,sonra kenarları birleştirdim....


ve en sonunda da takkeyi gri kapağa konduruverdim :) ohhh....gitti gri kapak,geldi elişi kapak...aslında silikonla yapıştırırım diye düşünmüştüm ama takkeyi öyle muntazam dikmişim ki,kalıp gibi oturdu üzerine...daha yapıştırmadım anlayacağınız,böyle kullanıyorum.....


çarpı işi ile kapağı yenilenmiş o kadar çok kavanoz yenilemesi görüyorum ki internette....sonunda kendim de yapabildiğim için mutluyum:))

gerçi itiraf ediyim ;şimdi olsam bu renkleri seçmezdim...neyse diğer renk kombinasyonları da başka kavanozlara inşallah...

seviyorum yenilemeyi ,herşeyden öte,ben yaptım duygusunun yerini hiç birşey almaz...

sizde yapın, ve unutmayın; küçük mutlulukların tadı "ben yaptım" hazzıyla birleşince ikiye katlanır....

mutlu olun,mutlu kalın efendim....

You Might Also Like

0 yorum: