çarpı işi

09:57 journey of my hands 0 Comments

merhabalar

sabahın sessizliğinde hemen bir şeyler yazıyım dedim....evde herkes uyur,ben kukumav kuşu gibi uyumadan yeni bir güne başladım....

oluyo bazen böyle işte....uykum geldi sanıp yatağa gittim,baktım bir saat sonra hala dönüyorum,kalkıverdim...bütün gece oturdum,yeni hobiciğim çarpı işi yaptım...bol bol nette gezdim...sabahın ilk ışıklarıyla da fotoğraf çekip düzenlemeye başladım.....

uzuuun zamandır istiyordum bu çarpı işini....ama benim için sadece istemek yetmiyor.....uzun uzun araştırıyorum önce...malzemeler,teknikler,şablonlar vs.... ama en önemlisi ; öğretmen.....

neye başlarsam başlıyım mutlaka bir öğretmen edinirim kendime....çarpı işi öğretmenim de hepinizin tanıyıp hayran oldugu işlere imza atan sevgili Lavanta Bahçesi....

ama sakın sanmayın ki onun bu öğretmenlik işinden düne kadar haberi oldu :) instagram'da paylaştığı nefis bir çarpı işinin altına yorum yazarken söyleyiverdim kendisini öğretmen bellediğimi....

sitesinde okumadığım yazısı ve yorumu kalmadı....özellikle de yeni başlayanlar için adlı yazısını mutlaka okumanızı öneririm...kısacası öğretmen anlattı,ben dinledim...çok soru sormayı sevmem,daha çok okuyarak yararlanmaya çalışırım,umarım anlamışımdır hocam...dediklerinize kulak verip basit bir şeyle başladım ve işte ilk çarpı işimle karşınızdayım....



önce malzemeler temin edildi...gerçi dmc nin kumaşından bulamadım bizim burada,bugün kadıköy'e inicem,kesin bulurum :) ama iğne ve ipliklerim tamamdır...kasnaklarda vidalı alındı....



pinterestten basit bi şekil seçip başladım çarpılamaya...gerçi şekli o kadar değiştirdim ki...ama olsun,ilk iş....öğreniyorum....



şöyle yakından bir fotoğraf da bulunsun ki ,öğretmenim işimi görsün...hatalarımı eleştirsin istedim....bunu işledim işlemesine de.... eeeee şimdi ne olucak ki bu demeye başladım :)


tamam! dedim....ben bundan bir kesecik yapıyım....hemen üç kenarını elimde dikip,bir kurdele iliştirdim....



içini elyafla doldurdup sevdiğim bir arkadaşıma hediye ettim :)) 



çok sevdim ki ben bu çarpı işini....bu kesenin haricinde iki kese ve iki minik yastık daha yaptım ama fotoğraflamadım henüz....hazırlayınca onları da yayınlarım.....

ve çok çok çok teşekkür ederim sevgili Ahu (Lavanta Bahçesi)...eğer senin o güzel anlatımın ,yapıcılığın ve hepsi birbirinde zarif ve güzel işlerin olmasaydı sanırım sadece bakmakla yetirdim....ilham olduğun için  çok teşekkürler....

eğer siz hiç yapmadıysanız hemen başlayın derim....nasıl güzel bir terapi anlatamam....

mutlu olun,kendinizi mutlu kılın...zira bunu sizden başka ve sizin kadar iyi yapabilecek hiç kimse yok....

kendimi seviyorum....siz de sevin efendim....


You Might Also Like

0 yorum: