diy-duvar kalemliği

17:47 journey of my hands 0 Comments

selam arkadaşlar

biliyorum aralar uzun oluyor...ama benim aralıklı çalışma hayatım maalesef düzenimi bozuyor...araya başka şeyler de girince blogumu boşluyor gibi oluyorum ama inanın değil...aklım fikrim hep buralarda :)

araya giren o kadar çok şey var ki...bir kaç post yapsam anca anlatırım derdimi...ama dert anlatmayı da pek sevmem :) neyse ,aslında araya giren en büyük şey çizimler....canım çizmekten başka bir şey istemiyor... çizimler, çizmemi geliştirmek zorunda bıraktığı  için bütün zamanımı alıyor....


iki hafta önce bu resmi instagram da paylaştıktan sonra oldu herşey ....benim editörü tanıyorsunuz...yine iş başında beni denetlerken sanırım sıkıldı....bütün kalemlerimi alaşağı etti...yetinmedi,kalemliklerin içindekileri de indirdi...azcık azarladım ama nerdeeee....ben topladım o dağıttı....iş inada bindi anlayacağınız....çünkü Güçlü Bey inadı tuttumu insanı çileden çıkaracak bir cins :)

bütün kalemleri topladım bir kutuya koydum ...masayı boşalltım.... bir şaşırdı ki sormayın :)


masayı toplarken tasarladım bunu....aklıma o an gelen en iyi kurtuluş yolu bu oldu.....ama inanın bu fotoğrafları çekmek tam bir işkence oldu bana...yaramazlık yaptığı zaman ya da herhangi bir zaman odaya kapatıp cezalandırmadığım için ondan gelen bütün patilere katlanmak zorunda kaldığımı bildirmek isterim ...sadece bu fotoğrafı çekebilmek için 10 dk.harcadım :)


ortadan iki çizik atttım hemen...biraz yamuk mumuk oldu ama ama dedim ya,o anki şartlar düşünüldüğünde yine de iyi bir iş çıktı...




yapıştırıcıyı sürüp kıvırttırdım hemencecik...



ve duvar kalemliğim hazırdı... sanıyorum ki işin en eğlenceli tarafı ,Güçlü'nün erişemediği kalemlere baka kalması oldu :) yüzündeki ifadeyi görmenizi isterdim....

çok fazla fotoğraflama şansım olmadı ama bunlardan rengarenk yaptım,astım yan yana...bir hafta kadar sonra beyefendi kalemlere olan ilgisini yitirmeye başladı,kalemciklerim de yavaş yavaş masadaki yerlerine geri döndüler....

Güçlü'yü çok seviyorum ama bazen hayatı bana dar ettiği kesin :) hatta şu an da da .... tepemde ,beni masadan kaldırmaya çalışır....sanırım birisi oyun istiyor,çünkü  masanın üzerindekiler patilenmeye başlandı :)

her zaman söylüyorum ; "icatlar ihtiyaçtan doğar"

bu kalemlik de bunu bir kez daha kanıtladı....

ben gidiyorum şimdilik...ilgilenmem gereken çok şey var....haftaya bir kaç gün izinli olacağım....bu hafta sonuna kadar hazırlıklarımı tamamlamam gerek....

hepinize yaratıcı ve neşeli bir hafta olsun efendim....

You Might Also Like

0 yorum: