kartondan iplik bobini...

14:45 journey of my hands 0 Comments

aslında başlığı  "teşekkürler tuhafiyeci amca" koyucaktım ama sonra ararken zor oluyo böyle başlıklar diye vazgeçtim....

sanırım en çok böyle postları seviyorum ben...bir anda ,çaresizlikten ve ihtiyaçtan doğanları....

geçen hafta yeni kanaviçem için ip almaya gittiğimde şu DMC'nin bobinlerinden de sordum...yok abla,getiririm dedi önce...sonra ben ipliklerimi aldım,biraz sağa sola bakındım falan...zaten de kalabalıktı....kasada sıra bana gelince ben bir daha sordum; ne zaman gelir diye...

amaaaaan bir mırın kırın sormayın....eğildi,büküldü,sebepler saydı kendince....anladım ki daha önce getiririm lafından büyük bir pişmanlık duymuş....neden dedim....onlar toptan pakette alınıyormuş,ben 5 tane alıcam diye o kadar fazla mal alınırmıymış....doğru dedim,sen de haklısın....

aaa bu arada başlıkta tuhafiyeci amca yazdım ama adamın benden küçük olma ihtimali %99  :))))

çıktım eve doğru yola koyuldum...kafamdan evdeki malzemeleri geçirirken bir baktım ki hızlanmışım...koşar adım evin merdivenlerini çıkıyorum....nasıl bir "do it yourself" aşkıysa bir anda içimde kabaran....

eve girer girmez direk odaya girip malzemeleri topladım,yığdım masanın üstüne....


bütün bunlar olurken akşam yaklaşıyordu...ipliklerimi akşam sarmam ve projeye başlamam gerekiyordu...yani bundan sebep bütün bu acele...kafaya koydum ya....ille o gün başlanacak...

malzemelerse basit...
-karton (A4 ebadında kartondan daha kalın)  
-istenilen desende peçete 
-tutkal
-fırça


hemen tutkalı bastım peçetenin üzerine...bu arada buda benim ilk peçete yapıştırma deneyimim oldu galiba...ama dikkat istiyomuş bu iş...peçete minik minik katlanıp duruyo fırçanın altında...gerçi ben hep öyle yaptım...çok sevdim o dokuyu...sanki çatlamış,eskimiş gibi göründü...hoşuma gitti...anlayacağınız pek özenli bir çalışma olmadı bu bobinler....


evet çok özenli yapıştıramamış olabilirim ama sonucu yine de sevdim ben....peçete kuruduktan sonra böyle bi kalıp çizip tek tek kestim hepsini...altlarına da bir çentik atmayı unutmadım....bi de tepelerine iplik numaralarını yazmak için küçük etiketlerden yapıştırdım....



internette çeşit çeşit alabileceğiniz bir sürü yer de var.....hatta pinterestte o kadar çok gördüm ki print için free olanlarını...yani bunlar sürüsüne bereket...itiraf ediyim eğer printer sorunum olmasaydı hemen print eder keserdim....hiç uğraşmazdım böyle ....ama yapıp bitirince printerım olmadığına o kadar çok sevindim ki :))

şimdi siz söyleyin haksızmıyım tuhafiyeci amcaya teşekkür etme konusunda? 
ne güzel şey yaptırdı bak bana...

haydi kalkın bakıyım....kendiniz için birşey yapın hemen...ister kesip biçin,ister print edip çerçeveleyin...fark etmez....yeterki size özel olsun...baktıkça sizi mutlu edicek bir şey seçin yeter....

ve siz siz olun
kendi değerinizi bilin efendim....

You Might Also Like

0 yorum: