tığ işi battaniye

12:09 journey of my hands 0 Comments

selam dostlar....

uzun zaman oldu bloga yazmayalı...özlemişim....ama inanın değil post yazmak,bazen uyumaya bile vakit bulamadım :) yoğun bir 3 hafta geçirdim...mesela bu battaniye ve yastığı bitireli ve göndereli bir hafta olmasına rağmen ancak dün gece resimlerini düzenleyebildim:)





bu blog işinden en büyük kazancım harika insanlarla tanışmak...bazen düşünüyorum da; şayet bloglarımız olmasaydı neredeyse karşılaşmamız imkansız...bu sebeple kendimi çok şanslı hissediyorum...Turuncu Oda'nın ilk 10 izleyicilerinden biri olan sevgili Ferideco ile tanışmamız da işte o günlere rastlar ...o günlerden bu güne sevgili Feride ile bağlarımız hiç kopmadı...aksine,her geçen ayda ,yılda,olayda daha da yakınlaştık...hem iyi  günlerimde hemde kötülerinde hep yanımda oldu....sevgisini ve içtenliğini her daim tüm kalbimle hissettiğim biri oldu hayatımda...bunun için çok teşekkür ederim ...


geçtiğimiz aylar da da kendisi kötü bir şey yaşadı...ve blog arkadaşlığımdan çıkıp,sevgi dolu bir dostluğa dönüşen ilişkimizde bu kez de ben birşeyler yapmak istedim onun için...ona özel bişeyler olsun istedim...bu diz battaniyesi ve minderini ördüm....istedim ki akşamları oturup belki televizyon izlerken ya da bir kitap okurken sırtını yaslayabileceği,dizlerinin üzerine alabileceği sadece ona özel bir şeyi olsun....çok mükemmel ördüğümü söylemem...ama ilk battaniye denemesi için fenada değil gibi...zaten Ferideme de ;ileride daha iyisi için söz verdim :)



siz zannediyosunuz ki Turuncu Oda'da olan her şey benim denetimimle gerçekleşiyor...kesinlikle yanılıyorsunuz :) çok büyük bir editörle birlikte çalışıyorum,onun onayı olmadan hiç bir şey yayınlanmaz burada...şayet Güçlü Bey check vermezse o proje çöp olur...yukarıda da battaniye için denetimde görüyorsunuz kendisini... gelip üzerine yatmaya kalkarsa proje onaylanmış demektir :)



bu battaniyeye başlarken o kadar çok gezdim dolaştım ki pinterestte....fazla dolaşmak da sıkıntı...insan hepsini yapmak istiyor....bu model papatya modeliymiş....elbette ben renklerini farklı yaptım...papatya her zaman en sevdiğim çiçeklerin başını çekmiştir....her daim taze başlangıçları ve umudu çağrıştırır bana....sanırım bu sebeple bunu seçtim sevgili Feride için....iyiki de seçmişim....çok sevdim bu modeli...hatta şimdi yeni bir battaniyeye başladım ,bitirdiğimde onu da yayılarım....

hayatta her şey gelebilir insanın başına...her şey....hiç umulmadık şeyler bile....tek dileğim,böyle günlerde sevgi dolu insanlar olsun hep yanımızda....manevi desteğin verdiği içsel huzuru hiç bir şey vermiyor ....iyi ki varsın Feridem....iyi ki tanımışım seni....varlığına şükürler olsun.....ve tüm desteğin ve sevgin için de çok teşekkürler.....

herkese sevdikleriyle birlikte mutlu bir hafta sonu olsun efendim.....



You Might Also Like

0 yorum: