izleyicileriniz görünmüyorsa...

20:05 journey of my hands 0 Comments

iyi akşamlar sevgili  arkadaşlar....

dün blog arkadaşlarımın birinden bir telefon aldım...izleyicilerim görünmüyor Sibel,sen anlarsın bir bakar mısın lütfen dedi...benim izleyicilerim yerli yerinde durduğu için hiç fark etmemiştim bu sorunu ama bir kaç blog gezince baktım ki bir çok yerde aynı problem varmış...

eğer sizinde böyle bir probleminiz varsa iki yol söylemek için geldim...ilki;




kumanda panelinize gidip ayarları tıklayın



sonra blog başlığınıza tıklayın



blog adınızın hemen bitimine bir ya da iki nokta koyup "değişiklikleri kaydet" deyin...bu kadar:) bu en basit işe yarar yöntemlerden biri...ama bazı arkadaşlarda işe yaramamış...eğer olur da bu yöntem işe yaramazsa Blog Hocam 'ın önerdiği bir yöntem daha var..okuyup onu da deneyebilirsiniz...ayrıca bu sorunun neden kaynaklandığını da çok güzel açıklamış...ben de yazıp kafanızı şişirmiyim:))

bu arada siz siz olun blogunuzun yedeğini alın....emekleriniz boşa gitmesin....

herkese mutlu bloglamalar efendim....


You Might Also Like

0 yorum: