sevgililer günü kartı

16:11 journey of my hands 0 Comments

bu güzel günden selamlar olsun hepinize.....

hani bazen olur ya,bazı anlar...hayatın sırrını keşfetmişsin gibi hissedersin....BUDUR! dersin....için coşkuyla dolar...anlam veremediğin bir enerji ile doludur hücrelerin....nerede patlatacağını şaşırırsın bu fazladan enerjiyi...

elini neye atsan, hissettiğin enerjinin altında kalır...elini attığın şeyi hissettiklerine layık görmezsin....daha büyük daha ona yaraşır bir şeylerin peşinde koşarsın....

bugün benim ruhsal durumum da böyle işte...deliler gibi dört dönüyorum evin içinde...temizlik,spor,bakım,proje,kitap,müzik,yazmak.....hiç biri hissettiklerimle uyuşmuyor...o kadar büyük bir şeyle doluyum ki,çözemediğim için de dört döndürüyor beni :)

bugün post yayınlamayacaktım aslında...yarın sabah için düşnmüştüm bunu...ama sonra dedim ki belki yapmak isteyenler olur...

bide bu enerji size de bulaşsın istediğim için oturdum klavyenin başına...elbette isteyen istediğine inanır ama bana sorarsanız; burada paylaştığımız şeylerin sanallıkla uzaktan yakından alakası bile yok....tamamen gerçek...hiç tanımadığım,yüzünü bile görmediğim,sesini duymadığım insanlar bana bir şeyler geçiriyorsa ,bende geçirebilirim diye düşünüyorum....ve herşeyin paylaştıkça çoğaldığına inandığım içinde alın diyorum bu enerjiden bir parça....

kapayın gözlerinizi bir kaç saniye...en enerjik olduğunuz günlerden birini anımsayın...hissedin onu....o coşkuyu,o herşeyi yapabilirim enerjisini...kalın böyle bir kaç saniye....alın o enerjiyi....şimdi benim size yolladığımla birleştirin...ve açın gözlerinizi...

evet şimdi hazırsınız yeni sevgililer günü kartı için:))



hatırlıyorsanız daha önce burada bir yılbaşı kartı hazırlamıştım...bunu da ,o gün yapmıştım zaten...kaynak aynı yani...siz yine gidip dolaşın...yanlış olmasın ama oradan print etme şansınız var galiba bu şablonu...



işaretli yerlerden kretuarla kesip sonra kesilen yerleri kaldırma işleminden ibaret olan bu kartı çok sevdim ben...iki buçuk aydır açıp açıp kapatıyorum :)

üçüncü resimdeki beyaz çizgi ile göstermeye çalıştığım yere dikkat sadece...orası kartın ortası olacak...ve kesme işlemlerini yaptıktan sonra ortayı belirlerseniz çok daha iyi oluyor,söyliyim...



ayyy baksanıza şuna ne olur....çok mu güzel yoksa bana mı öyle geliyor bilmiyorum...ya da bugün ki  enerjimden baktığım herşey müthiş görünüyor olabilir gözlerime:)) 



bilen bilir,bizim evde kutlanılmaz pek sevgililer günü falan...ya da başka bi özel gün...ben sadece tek bir tarihe önem verip onu kutlarım kendi çapımda....o günde içsel dünyamla ilgilidir....eğer aranızda bizim gibi evine sevgililer günü sokmayanlar varsa,onlar da kendileri için yapsınlar bu karttan...hatta bir isim de koyalım bu karta; "enerji kartı" olsun adı.....


yapın koyun bir kenara enerji kartınızı....bunu yaparken iyi bir enerji hissettiğinize emin olun ki,enerjinizin düşük oldugunu hissetiğiniz bir günde açtığınızda, o yüksek enerjiniz yakalasın sizi....

vibrasyonlarım okadar yüksek ki şu an,bir yere yönlendiremediğim için minik titremeler yaratıyor bedenimde....biraz meditasyon yapıp bu enerjiyi içime yönlendirmek ve iç dünyamda bundan yararlanmak en iyisi...

ben şimdi gidiyorum...kendimi sevmek,sevemediğim yerlerimi iyileştirmek ve daha iyi bir Sibel olumlamak için..bir sevgililer günü daha iyi nasıl kutlanabilir ki :))

sizi seviyorum,şimdiden hepinizin sevgililer günü kutlu olsun efendim



You Might Also Like

0 yorum: