haftanın konuğu

17:56 journey of my hands 0 Comments

yeni bir yıldan merhabalar herkeslere

bu yılın ilk postunun çok güzel bir şey olmasını istedim...malum , bir şeye nasıl başlarsanız öyle gidermiş :) bu sebeple sizleri pırıl pırıl,gencecik bir tasarımcıyla tanıştırmak boynumun borcu oldu...

There And Here  bir kaç ay önce bulduğum bir blog...kendisini instagram dan takip ededururdum ama dedim ki başka insanlarda tanısın artık...

(her ne kadar öyle hissetmesem de)orta yaşlı biri olarak gençlere destek vermek önemli diye düşünüyorum...o taptaze beyinlerinden çıkıp kalpleriyle harmanladıkları şeyleri gördüğümde içim mutlulukla dolup ekrana yapışıyorsam desteği de hak ediyorlar ...


şundaki zarafete bakar mısınız lütfen....

bunu görür görmez aşık oldum ki ben....sade,şık,sevimli...ne ararsan var içinde...duygusu var....


bu da çok sevdiğim başka bir çalışması.....renk uyumu,derinliği,karmaşanın içindeki neşeyi seviyorum her baktığımda....zaten açıp açıp bakıyorum :))


kesinlikle her tasarımını alıp buraya koymak istediğim bir tasarımcı.....söyleyecek sözü olan gençleri çok
seviyorum ben....ben de varım diyenleri...ve There And Here  kesinlikle böyle bir genç.....



yeni mezun gencecik bir tasarımcıya destek olmak için ziyaret edin derim...hem gözünüz gönlünüz şenlensin hem de böyle nefis çalışmalar için moral verin.....gidip bakın gençlerimiz ne güzel şeyler yapıyor....

ruhumu şenlendirdiğin için çok teşekkürler There And Here.....

eğer blog harici nasıl takip ederim derseniz;


yeni tasarımlarını heyecanla ve merakla bekleyen bir takipçin olarak daha geniş kitleler tarafından bir an önce tanınmanı diliyorum....ve inanıyorum ki bu yıl senin ve çalışmaların için verimli,şanslı ve mutluluk dolu olacak....

haydi gidip güzel bir şeyler görün....
içiniz mutlulukla dolsun efendim....

You Might Also Like

0 yorum: