mutlu yıllar....

16:43 journey of my hands 0 Comments

merhaba arakadaşlar

bu yılın son postuyla karşınızdayım....ama ona geçmeden önce bu yılın son blog yenilemesini de gösteriyim istedim...sevgili Boşa Gitmesin'nin blogunu yeniledim...önceki sonraki hali için burayı tıklayabilirsiniz....

ve geçiyim bugünün konusuna; yeni yılı karşılarken hep kendimiz için bir şeyler yaptık ama ben çocukları unutmadım...onlar içinde bir paket hazırladım...gerçi erkeklere değil,minik hanımlara yönelik oldu biraz ....

 ne yalan söyliyim hepsini kendim için yaptım galiba :)))


seçtiğim kumaşı A4 kağıdına çift taraflı bant yardımıyla yapıştırdım ...sonra yarım daire çizip kestim.....




daireyi huni haline getirdikten sonra yapıştırıp ucuna da biraz elyaf iliştirdim ve kullanmadığım bir taca yerleştirdim...oldu sana yılbaşı şapkası...böylesi şu lastikli huni şapkalardan daha iyi gibi gelsi bana :)






kalan kumaştan da gözlük kesiverdim...gözlük kalıbını daha önceden kesip hazırlamıştım...kestikten sonra hemen kenarlardan ipini geçirdim..maskemde hazır oldu....






kaynana düdüğü de yaptım ...hemde üç kere...A4 kağıdı,krapon kağıdı ve elişi kağıdından ama hiç biri fayda etmedi....yani üfleyince açılıyo da geri gelmiyo :)) bu yüzden onun yapılışı yok....




yılbaşında nerede olursanız olun eğlenin....aman resimde nasıl çıkarım diye düşünmeyin...takın,taktırın...eğlenin...bu yılbaşı bir daha olmayacak....elbette başkalarını kutlayacağız ama bu yılınki geçip gitmiş olacak....kasmayın kendinizi....takın pon ponlu tacınızı neşeyle gülümseyin objektife....ve hep öyle hatırlayın bu yılı....



 photo Animation2_zps46a33610.gif


ve mutlu yıllar herkese.....
önce sağlık diliyorum....sonra huzur....elbette neşe ve mutluluk sevdiklerimizle....ve hayallerimiz için para.....kendim ve sizler için en iyisini diliyorum....

yeni yılda yeniliklerle,mutlu ve neşeli haberlerle , paylaşımlarla buluşmak üzere gidiyorum ....

kendimiz ve sevdiklerimiz için neyi hayal ediyorsak hepsi gerçekleşsin  ve bunları gerçekleştirmek için gerekli içsel gücümüz hiç eksilmesin ....

hepimizin yeni yılı musmutlu geçsin efendim...


You Might Also Like

0 yorum: