yeniyıl kartı-2

11:37 journey of my hands 0 Comments

biliyorum bu ikinci yılbaşı kartı,amacım içinizi baymak değil ama bunu yayınlamalıydım mutlaka...

yılbaşı kartı dedim ama bence sofralar içinde,oraya buraya koymak içinde harika bir süs olma niteliğine sahip kendisi ...ayrıca küçüklerinden yaparsanız hediye paketlerine de iliştirebilirsiniz....

zaten bundan sonra tek bir post daha kaldı elimde yılbaşına dair,onu da yayınladıktan sonra başka yeni yıl postu yok,söz....bunu yayınlar yayınlamaz da gideceğim....doktor abicik beni bekler,kolumu sevecek,"cici....cici...." diyip iyileştirecek....

ay cici dedim de aklıma geldi,haydi size bir hikaye daha anlatıyım....

ben eşime hep "cici" derim..."cici bir bakarmısın?"...."cici bi gelirmisin?"..."cici ne yapıyosun?"....yani cici aşağı,cici yukarı....o da bana "can" der...."can,ne yapıyosun?"...."can ,şunu halledelim"......evde bir can-cici gidiyor yani.....

evde pek sorun olmuyor da,dışarıda tuhaf durumlar yaşatabiliyor bazen... aslında kırkbeş yaşında  adama cici demek başlı başlına tuhaf bi durum :)  şu kartı da anlatıyım bu arada...


şöyle yelpaze biçiminde katladım kağıdı...A4 kullandım ben...boydan değil,enden katlamanız gerek..çünküm  ikinci resimdeki gibi 4 parçaya bölücez...8cm liğin ortasındaki katlamaya dikkat edin,ortalarından katlanacaklar birazdan


işte böyle...tüm parçaları katladıktan sonra bir de yıldız kesip hazırlamak gerek


sonrada canınız ne renk isterse o renk kartona yapıştırın...büyükten küçüğe doğru giderseniz daha kolay oluyo,ya da bana öyle geldi :)


tepesine de yıldızı kondurduk mu,işte sana cici bir yılbaşı ağacı....ay aslında hemen bu cici'yi burdan silmem lazım...kendisinden başkasına ya da bir şeye kullandığım zaman biraz bozuluyor da:))

bir gün bankaya gittik,baktık bankamatikte sıra var,içerden halledelim dedik...orası da kalabalık çıkınca ben bankamatikte,cici de içerde sıra beklemeye başladı..aradan 5 dk falan geçti ki dışarı çıkıp bana seslendi : "can,gel.... sıra geldi..."...

önümde de yaşlı bir amca vardı,sesleniş üzerine bana dönüp; "aaa adınız can mı?" diye sordu...."he" de geç....yooook....ille açıklıycam ya ben...başladım anlatmaya..." aslında adım Sibel ama eşim bana can der...zaten bende ona cici diy...."  bir baktım ki cici kolumdan çekiştiriyor beni ....sus be kadın sus işte ! sokaktaki adama ne anlatıyosun canı -ciciyi....


hepimizin vardır böyle seslenişleri,lakapları....bazen tuhaf bakışlara maruz bıraksa da seviyorum ben kullanmayı....bana kullanılmasını....ama bazı endişelerim de yok değil...mesela çocuk olurda okula başlarsa ,Anne Adı : CAN
Baba Adı: CİCİ
yazmasından korkmuyor değilim :))


sizde bugün sevdiğiniz birine güzel bir şeyler söyleyin...özel hissettirin onu...hayat uzun görünse de kısacık aslında...ve birini mutlu etmek yapılacak en kolay şey...üstelik ille de bir şey almanıza gerek yok,bir kelime bile yeterli olur.....yeterki birini mutlu etmeyi isteyin....

ve son olarak; 

"seni çok seviyorum cici....."

herkese "can"ı gönülden "cici" bir gün diliyorum efendim.....

You Might Also Like

0 yorum: