güzel şeyler de oluyor...

21:42 journey of my hands 0 Comments

dün nasıl heyecanlandım anlatamam...

ay başında 10 Marifet 'in video çekimleri vardı...o gün çok güzel bir gündü...sabah 6 da kalkıp koşturmaya başlamıştım ama sonuna kadar değdi....

işte dün videolarımın ikisi yayınlandı...bugünde diğeri...toplamda beş video çektik ...videolar beşer dakika sürüyor ama bizim çekimler 3 saat sürmüştü )) bunu demeye geldim bugün....belki gidip bakarsınız....



bu arada saçlarımın rengini yine değiştirdim,bakıra döndüm :)) yeni yıl,yeni saç iyidir....neyse şu pişmiş kelle gibi gülüşümün sebebini anlatıyım biraz size de neşelenelim....

efendim,gider gitmez Allah razı olsun hemen kahvem ikram edildi...başlamadan doğruca balkonun yolunu tuttum...evet sigara içmek için...hiç kızmayın valla...pis kokuyo,lanet bişey ama içiyorum işte...bide daha seviyorum onu,yani bırakmaya meyilli değilim....

neyse ,ben sigaramı tüttürürken sevgili Aylin geldi azcık sohbet ettik balkonda...derken çekime geçtik...kamera 3-2-1 kayıt dedi ve Aylin başladı konuşmaya......

ama ne konuşmak....efendim bana bir methiyeler düzdü ,beni bir anlattı ki sormayın gitsin..."etamin efektli karton pano yapımı" videomuz çektiğimiz ilk video... bütün o konuşma da burada gerçekleşti...işte o pişmiş kelle sırıtışı da orada yapıştı bana ,daha da gitmedi:)) ondan sonra sürekli sırıtıp durdum...

dün eşime dedimki 10 Marifet'e gir bakıyım...orada video linki var onu tıkla bakıyım..açar açmaz "aaaa.." dedi..beni görünce şaşırdı adam... sonra seyretmeye başladı..zaten hemen de gülmeye başladı..."amma kasılmışsın "dedi :)) oysa ki ben orada bir gülme krizine yakalanmamak için sıkıyordum kendimi....benim gülme krizlerimde fenadır haa...gözlerimden yaş fışkırır,karnıma sancılar girer...tabi orada öyle bir şey olmasına izin veremezdim...makyaj bozulcak,çekim durucak falan ...bu yüzden de kasıldım da kasıldım..kendimi bir şey zannettim :) Aylin'cim sağolsun pek bir havaya soktu beni....

ay bide eşim demezmi ,Cem Yılmaz'ın mukavvadan ev yapımını anlatışı gibi olmuş diye...."....gerçi burda yapılmışı var" der gibi çıkarıvermişsiniz bitmişini diyip diyip dalga geçiyo benimle ....

uzun lafın kısası çekimlerde çok eğlenmiş olmama rağmen,hiç bir resimde kendini beğenmeyen ben,tabiki burada da kendimi beğenmedim ...eşime de beğendiremedim...ne yapayım canım ,herkes fotojenik olmak zorunda değil ya...ayrıca Allah da beni böyle yaratmış :))

benim videoların haricinde diğer videoların bulunduğu sayfayı 10 Marifet Televizyonu adı altında ziyaret edebilirsiniz...5 dk da ne yapabilirim derseniz,bir sürü fikir var...üstelik devamıda gelecek...takip edin derim...

herkeslere mutlu,sağlıklı ve neşeli günler olsun efendim

You Might Also Like

0 yorum: