yıldız yapımı

13:55 journey of my hands 0 Comments

merhaba arkadaşlar

umarım hafta başında dilediğim gibi herkesin haftası neşeli,mutlu,huzurlu geçmiştir.....çok şükür benim ki öyle geçti...özellikle de çarşamba günüm...hazırlıkları beni yordu ama kesinlikle değdi :)) ne oldugunu söylemeyeceğim,zamanı gelince....

bugün bir yıldızla geldim karşınıza...ay bütün evi bunlarla doldurmak istiyorum....yaptıkça yapasım,astıkça asasım var.....yapımı çok basit...yani beş ,bilemedin 10 dakika sonra kullanıma hazır....ağacını çıkartıp süslemeye başlamış olanlara önemle duyurulur :))


böyle kare kağıtlara ihtiyacımız var...ama bundan iki tane gerek....şekilde gösterdiğim gibi katlayıp,işaretli yerlerden kesmemiz gerekiyor....ama tam ortalamayın ,ortaya gelmeden kesimi bitirmeniz gerek...yoksa kötü görünüyor o fazla kesilen yerler....


ilk resimdeki gibi katlayıp,ikinci resimdeki gibi yapıştırıyoruz güzelce....keşke başka renk yapsaymışım,beyaz biraz fazla parladı...gerçi başka renkte yaptım ama onların yapım aşamaları yok....aman canım sanki atla deve anlatıyorum...anladınız siz ,biliyorum :)


hani başta demiştim ya iki tane gerek diye...işte onuda hazırladıktan sonra onları birbirine yapıştırmak kalıyor geriye....sonra ucuna bir ip geçirip canınız nereye istiyorsa oraya asıverin....


işte benim güzel yıldızım :)) ay nasıl sevdim onu...nasıl bir bağ oluştu aramızda anlatamam ....bizde ağaç yok...o yüzden oraya buraya asıp asıp duruyorum....ağaç almayı istiyorum ama şimdi taşınılacak nasılsa diye hiç oralı olmuyorum açıkcası...ama ağacım olsaydı çok büyük bir tane yapıp en tepesine yerleştiriveriridim :)) 


gerçi bir ağaç yapımına başlamıştım...acayip güzel bir fikir yakaladım....iki gün harcadım...çok zahmetli ama sonuca değer bir şey....çam ağacı dalları yapımı.....ikinci günün sonunda baktım afaganlar basıyor bana hoooop döndürüverdim başka bir şeye....fikrim çöpe gitmedi,çok güzel bir şeye dönüştü...ilerleyen günlerde onuda yayınlarım merak etmeyin...ama buraya da yazıyım,bir dahaki yılbaşına öyle zaman problemi falan olmazsa,ruhumda müsade ederse o fikirle devasa bir ağaç yapıcam evimize :)) söz !!

siz şimdilik yapın yıldızlarınızı,asın ağaçlarınıza,kapınıza,iş yerinize...canınız nereye isterse....
ben şimdilik gidiyim...hava çok çok güzel...belki biraz da dışarı çıkarım...

herkese bol yıldızlı,içinizde yıldızlar çaktıran haberlerle dolu bir hafta sonu diliyorum efendim.....

You Might Also Like

0 yorum: