yılbaşı kartı yapımı

09:51 journey of my hands 0 Comments

günaydın herkese

içim kıpır kıpır bugün havaya inat...acayip bir enerji var...7:00 de uyandım...süt-büsküvi kahvaltımı yaptım...evi süpürdüm,duş aldım...sonra geçtim masamın başına...başladım projelere....

hazırlayıp hazırlayıp atıyorum kenara..ilerideki günler için...

15 gündür hep yılbaşı projeleriyle geçiyor günlerim...öyle ahım şeyler değil...ama sanki ufak tefek şeylerle uğraşmak çok daha zevk veriyor bana ...

çok uzun zamandır takip ettiğim ve kesinlikle hayranı olduğum bir site var....taa geçen yıl yapmaya niyetlenip bir kenara kaydettiğim yılbaşı kartını bu yıl yaptım....


printer sorunum olduğu için kendim çıkartmak zorunda kaldım ama eğer siz isterseniz orada hazırı da vardı galiba...hatırlamıyorum :))

-----  çizgili yerler kesilecek
....... noktalı yerler de katlanacak
        yerlerde katlanacak ama niyeyse onları da düz çizgi yapmışım :))


kağıdı kartonuma maskeleme bandı ile yapıştırıp kretuarla kesilecek yerleri kestim...cetvelle...sonra da şu iğne ucu aletimle katlanacak yerlerin üzerinden geçtim bastırarak ki ,nereleri katlayacağım anlayabileyim...


ayy çizmesi kesmesi dert değildi de,katlaması tam bir dertti :)) eh ne de olsa ilk tecrübe...olur öyle şeyler..kolay yolunu sonra keşfettim...önce sitede gördüğüm gibi aralara bir şey geçirip katları açmaya çalıştım ama ne hacet!! açılmadı gitti bir türlü....

sonra kartı kapatır gibi yaptım veee o anda anladım püf noktayı...kapatır gibi yapıp katlanacak yerlere bastırınca kendiliğinden şekil alıyormuş meğer :)) katlama işi bitince arkasına çift taraflı bant yerleştirip 1cm genişlik bırakarak beyaz kartona yapıştırdım...


azcık süsü olmazsa o karta kart demem ben:)

şekilli delgeçlerim sağ olsunlar...hemencecik minik çiçekler kesi kesiverdim.....


kaç kere açıp kapadım bilmiyorum...bizim çocukluğumuzda da vardı böyle açılıp kapanan kartlar...hatta benim bir Cinderella kitabım vardı böyle her sayfayı açınca üç boyutlu oluveriyodu...bi dakka ya...o benimmiydi? elimde okurken hatırlıyorum...bi de süt kardeşle baktığımızı...acaba onunmuydu? bi sorıyım ben.. belki de ikimizin de değildi :)))


işte yılbaşı kartım...ne cici dimi? 

gerçi orjinali kadar güzel olmadı ama olsun ,yapması çok eğlenceliydi....

başından beri yazdım durdum...hayranıyım...hastayım diye...gerçi siz biliyorsunuzdur belki...gerçi benim gibi kağıt işlerine aşık biriyseniz mutlaka bilirsiniz..ben yine de yazıyım..


siz oradan da bakın...hatta diğer yaptığı şeylere de bakın....

bugün pazartesi...pazartesi sendromu diye bir şey var biliyorum ama siz yine de kanmayın ona...sevdiğiniz,sizi mutlu eden şeyleri hayal edin aralarda....sendrom yaşayanlara bugün bende fazla fazla olan enerjimden yolluyorum...hızlıca akıp geçsin gününüz...neşeyle.....

mutlu bir hafta diliyorum efendim.....






You Might Also Like

0 yorum: