mamalar

15:27 journey of my hands 0 Comments

bazen merak ediyorum....

Güçlü benden daha mı ünlü diye:)) onun sayesinde bir sürü harika insan tanıdım...evdeki dostluğu yetmiyor,bir de dost edinmemi sağlıyor...canım arkadaşım benim...zaten öyle de severim ben onu "benim güzel arkadaşım" derim....


baksanıza şu güzelliğe,nasıl sevmiyim...

bu ara boş zamanım fazla olduğundan o kadar çok geziyorum ki nette...paylaşmak istedim sizlerle...aranızda bir çok hayvan dostu oldugunu biliyorum...

pet besinleri 

burayı mutlaka bir ziyaret edin derim...

tüm kedi maması markası seçeneklerine buradan  ulaşabilirsiniz...benim en detaylı incelediğim bölümdür genelde...bence tek tip beslenen dostlarımız için mamanın önemi tartışılmaz...hem protein hem vitamin açısından gerçekten önemli ....keşke bize de böyle herşeyi içinde mama yapsalar :) ayrıca bu açıklama sayfasını da çok beğendim...tüm markaların aynı anda kaleme alındığı fazla yazı bulamazsınız...

Güçlü bey Royal Canin yerdi ilk zamanlarda...sonra hastalandı bir ara...serum falan verildi...o zaman mamasını yememeye başladı,biz de değiştirdik... bu arada hemen söyliyim,burada Royal Canin'i de uygun buldum fiyat olarak...sonra Pro Plan'a geçtik...baktık onu yiyiyor,ses etmedik,devam ettik...aradan bir yıl geçince bir daha hastalandı...hoooop mama yine değişti...First Class'a atladık...neyse ..şimdi onunla devam ediyoruz :) zaten başka bir şey yediği de yok..veterinerimiz yaş mama da yesin diyor ama yedirebilene aşk olsun :) uzun lafın kısası bunlardan başka bir sürü daha alternatif var site de...siz de bir bakıverin dedim...

birde şu isim künyelerine bakın ne olur...çiçek yıldız ve ev temalı seçeneklere bayıldım..ama kalplisi,kemiklisi de var :)  '98 yılından beri kedi besliyorum aralıksız...hiç tasma kullanmadım ama bunları görünce alasım da gelmedi değil...ne güzeller...hastayım zaten pet ürünlerine...

ne zamandır Güçlü'nün taşıma sepetini değiştirmeyi düşünüyordum...bunları görünce hemen aşık oldum...ilk fırsatta alınacaklar listeme ekledim hemen...ama bizim dombili sığarmı ki? 

bi de uzun zamandır şu otomatik sürekli akan su pınarlarından istiyordum  ama çok pahalı geliyordu...nihayet burada buldum sanırım uygun fiyatlı bir tane :) su çok önemli çünkü onlar için..mesela ben günde üç kere suyunu değiştiririm...değiştirmezsem içmez bey efendi..vızıldanır hemen....amaaan tek tripleri bu olsun...razıyım ben :)

valla gezdikçe kendimi kaybettim ben..tasmalar,isimlikler,çantalar,mamalar,yataklar,tırmalamalar derken geldim en sona...oyuncaklar...hastayım kedi oyuncaklarına....aslında şüpheniyorum ...galiba Güçlü için gezmiyorum ben buraları :))ama şunlara baksanıza...nasıl sevmiyim ....

*sihirli parmaklar
*gerçek nefes sesi çıkaran oyuncak kedi
*turbo truck pisti
*akıllı aktivite kutusu

bu oyuncaklara bayıldım...

ve son olarak fırsat ürünlerine de bakmayı ihmal etmeyin...royal canin'in 12 kg luk mamasının fiyatını görünce şok oldum çünkü...çok güzel indirim yakalanabilir buradan...bütün sayfaları gezdim ...tabi bir kedi sahibi olarak çoğunluk olarak onları ilgilendiren kısımlarda daha çok vakit harcıyorum..ama köpek dostlar için de harika şeyler var...bahçeli bir evim oldugunda bir köpek de almak istediğimden mutlaka oralarda da gezerim:)

sizde gezin...ister kedi-köpeciğiniz için ister kendiniz :)

mutlu hafta sonları olsun tüm dostlarımızla beraber

neşeli bir gün diliyorum efendim....

You Might Also Like

0 yorum: