yeni yıl hediye kutusu

08:20 journey of my hands 0 Comments

günaydınlar herkeslere....

geçtiğimiz cumartesi akşam 19:40 .....telefonum çaldı....annem...ayak bileğini kırmış...apar topar hastanede bulduk kendimizi....önce alçıya aldılar...olmadı....hemen ameliyat dediler....ama bizimki kabul etmedi....eve döndük...

pazartesi de hastaneye yatırdık....günlerdir oralardayım....gece nöbeti kardeşimin,gündüz de benim...bugün  Allah kısmet ederse ameliyata gireceğiz....yorum ve mailleri cevaplayamadığım için üzgünüm,biraz gecikecekler...hem bunu demeye geldim,hem de dua istemeye....dün kardeşleri,yeğenleri geldi hep ziyarete,ağzından çıkan tek şey "dua edin" oldu...bende sizlerden istiyim dedim...lütfen dualarınızı eksik etmeyin...

birazdan şu yoğun tipinin ortasına atacağım kendimi...içerdeyken dışarısı harika görünüyor da .....şimdi onun ortasında olacağını düşünmek pek de zevkli değil :))


kutu yapmıştım ...dün yayınlayacaktım ama sabah 8 de çıkıp akşam 10 da evde olunca pek halim kalmadı...çok kolay ve cici bir kutu oldu....deneyin derim....


bu sefer şu çanta kutulardan yaptım....kutu yapmayı seviyorum ben galiba :) özellikle de böyle basit olursa tadından yenmiyor....bu kez pek açıklama ihtiyacı duymadım çünkü çok ayrıntılı fotorafladım....


sanıyorum artık hediyeler kadar onların nasıl sunulduguna da önem veriyoruz...hatta bazen hediyeden daha çok sevdiğim paketler bile oluyor:)

ilk önce böyle çarpı işi ile süslemiştim kapakçık kısmını ama sonra yeni bir kapakçık da hazırladım...


yapraklar gerçek yaprak....çiçek beyaz kumaş...ortası da kırmızı kartondan....böyle daha çok sevdim....siz nasıl isterseniz öyle süsleyin....


bunu yaptıktan sonra başka renklerde de denedim....hatta bazılarının saplarını kutudan değişik renkte yaptım..çok sevimli oldular...onların fotoğraflarını da düzenleyip yayınlayacaktım ama az önce yazdığım sebepten mümkün olmadı....

bi de alçıya alınırken yerine oturtma diye bir şey var ya...canlı canlı kemiği yerine oturtup insanı anırtıyolar...işte o esnada annem can acısıyla benim sakat koluma asılınca ben de bağırdım ... bi de "sen niye bağırıyıosun" diye fırça yedim:)) annem kolumu tuttuğumu görünce bide ona üzüldü....canım benim...

3 gündür çok ağrım var...geceleri falan uyumak dert ,bu yüzden planlarda bir değişiklik olmazsa yarın da benim tedavim başlıyor..fizik tedavi.... bana da dua edin..ama en çok anneme edin olur mu? 

bu yıl çok hastalık yaşadım...umarım yeni yıl bunların hepsini unutmamı sağlayacak bir yıl olur...

herkese önce sağlıkla başlayan bir gün diliyorum efendim.....

You Might Also Like

0 yorum: