sofralar da şenlensin

10:28 journey of my hands 0 Comments

merhabalar

öncelikle hepinize dualarınız ve iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ediyorum....geçen hafta zor bir hafta oldu hepimiz için.....ameliyatımızı olduk...bileğine plaka taktılar....şimdi iyileşme dönemi....bu süreçte yanımızda olup kardeşimle bana ve pek tabiki anneme destek olan tüm teyze ve kuzenlere de teşekkür ediyorum...

çeken için de,bakan için de çok zor bir süreç hastalıklar....tüm hastalara da şifalar diliyorum sizlerin aracılığıyla....Güçlü'cüm de hasta iki gündür...şimdi ilaç kullanıyoruz günde üç kere....annemi eve çıkardığımız günün akşamı eve bir geldim,can parçam inliyor....kumuna girip girip çıkıyor,çişini yapamıyor....hoooop doğru veterinere götürdüm onu...idrarında kristal buldular....şimdi o da tedavi görüyor...önce annem,şimdi güçlü...bana sıra gelmedi daha :)) önümüzdeki hafta da ben kolum için giderim artık....

eveeet tüm hastalık detaylarımızı da aktardığıma göre şu sofralara geçebilirim....

kimbilir ne sofralar hazırlarsınız şimdi siz....bende iki süper kolay proje ile katkıda bulunayım dedim....


dilediğiniz renkte kartonlar...masa örtünüze,peçetenize yada takımınızın rengine göre de seçebilirsiniz...yada yılbaşı ruhuna uygun olarak kırmızı :)) kartonlar dışında birde çöp şiş çubukları gerek...



şekilleri tamamen size kalmış tabi...ister benim yaptığım gibi üçgen,ister yuvarlak ister kare yapın...ama dedik ya yılbaşı ruhu; bu yüzden böyle ağaç gibi olması daha çok hoşuma gittti....


diplerine de birer kurdele iliştirdiniz mi artık tabaklarınıza saplamaya hazır :)) hatta en alt katı katlamaz ve düz bırakırsanız yemeğinizin adını bile yazabilirsiniz....


bide böyle bişey yapıyım dedim...bunları pinterestte görürdüm hep..sonra dedim ki; eee niye yapmıyorsun? bende yaptım gitti :)) ister kendiniz çizin,ister çıktı alın isterseniz de benim gibi bir kalıptan yararlanın...bir şekil kesin yeter....ille kelebek olmasına da gerek yok..daha bir sürü şekil olabilir....


sonrada konuklarınızın ismini yazıp takın çatallarına :)) hem onlara da bir hoşluk olmaz mı? ben yemeğe gidip de adımın yazıldığı bir çatal görseydim çok hoşuma giderdi...belki sevdiğiniz insanlarında hoşuna gider :)


küçük şeylerle değişen düzenleri çok seviyorum.....minik bir dokunuş bütünün kendisinden daha kıymetli oluyor bazen.....

elimde üç hazır post daha var yılbaşı için....çelenk yapımı,yılbaşı kartı (ama minikleri hediye paketlerine etiket olarak da kullanılabilir) ve yılbaşı parti paketi....siz seçin istedim...ben başlarına oturunca bir türlü karar veremiyorum önce hangisini yayınlıyım :)) en çok hangisi istenirse onu yayınlıycam bir sonrakine....

şimdilik gidiyorum ben...belki bir şeyler yapar fotoğraflarım,belki tembellik ederim,bilmiyorum :))

herkese mutlu bir gün diliyorum efendim....

You Might Also Like

0 yorum: