Hep birlikte...

13:05 journey of my hands 0 Comments

Normalde neşeli biriyimdir ama elbette herkes gibi benim de düştüğüm, sanki hiç kalkamayacakmış gibi hissettiğim zamanlar oluyor.
Öyle anlarda fark ediyorum da, tüm bu hissiyat, bazen birinin küçücük ama içten bir tebessümüyle dağılıyor, beni kendime getirip neşelenmemi sağlıyor.
Bu resmi yaparken de, tüm süreçte böyle hissettim. Her obje benim için neşe ve sevinç kaynağı, mutluluk sebebi oldu. Belki de daha önemlisi, bunu sadece çizmiş olmamdır. İçindeki her fikir, başka insanları temsil ettiğinden, olaya sadece 'çizen' kısmından bakabilmemi sağladığınız için de ayrıca teşekkür ederim.
Dilerim şu günlerde az da olsa gülümseyip neşelenmenizi sağlar.


Umarım sizler de en az benim sevdiğim kadar seversiniz.
Hep birlikte yaptığımız bu şirin ve güzel şey için, hepinize tek tek teşekkür ederim...




Not: Sağ klik kopyala, farklı kaydet yöntemiyle bilgisayarınıza kaydedebilir ve çıktısını alabilirsiniz.








23 Nisan 100. yıl anısına...



You Might Also Like

0 yorum: