sevgililer günü için -3

22:13 journey of my hands 11 Comments

herkese huzurlu bir gece diliyor ve hemen üçüncü ve son kartımıza geçiyorum...ben en çok bunu beğendim ama sakın öle ahım şahım bir şey de beklemeyin :))

o kadar sade oldu ki,galiba bundan dolayı çok sevdim onu....ve söylemeliyim ki alet edavat kullanmadan çabucak yapılacak bir şey...


önce kartondan beyaz bir kalp kalıbı hazırladım


A4 büyüklüğünde kalın kağılardan kullandım yine...kartımın ön kapağına kalıbımla şekli çizdim


sonra kretuar yardımıyla kesip çıkarttım...kartımın ön yüzünde boş bir kalbim oldu...ama doldurucam onu merak etmeyin :))


yine origami kağıtlarımdan birini kullandım..bu origami kağıdının arka yüzü..kalıbı kullanarak bir kalp daha kestim ama bu kez kalıbın kenarlarından 1cm kadar geniş çizdim..


kestiğim origami kağıdını sevgililer günü kartımın ön kapağının arkasına yapıştırdım


işte renkli kalbim :) sonradan aklıma geldi; eğer isterseniz siz kumaş da kullanabilirsiniz...ya da gazete kağıdı..çok alternatif var...sizin extrem bir şey bulacağınıza eminim :)


kalbin kenarlarına 0,5 kurşun kalemle çizgiler çizip sahte de olsa dikiş havası verdim :)


 kenarlara da çerçeve yapmak için yine dikiş tercih ettim..


işte tüm dikişlerin bitmiş hali..


sonra harfli cetvellerimden birini kullanarak yazısını yazdım..yazı birazcık sağa kaymış gibi görünüyor dimi? ama bu kasti yaptığım bir şeydi :)) bu kart için minicik bir şey daha eklemek istedim


minik bir kalp kesip ortadan ikiye katladım ve sadece tek tarafını yapıştırdım


sizi bilmem ama ben en çok bunu sevdim...hani derler ya; "az çoktur..." diye...sanırım ondan sebep :) sevgililer günü falan geçmez bizim evde ama hazır da yapmışken ben de bunu sevgilime hediye ediyorum :))  teşekkürler kocacım : her şey için....
ama en çok, kendim olmama izin verdiğin ve desteklediğin için...
seni seviyorum


şimdiden herkesin sevgililer günü kutlu olsun...sevdiklerinizden ayrılmadan mutlu bir yaşam dilerim hepinize...

herkese mutlu,neşe dolu bir gece diliyorum efendim

You Might Also Like

11 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar bende denicem bunları ve eşime armağan etcem. :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. bu da coookkk guzel olmuş..ya yazık bana hem nemım gıbı yalnız gecırenlere ama ya:))

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben hepsini beğendim.hepsi birbirinden güzel,sade ama şık kartlar.fikirler güzel ve zarif olunca çıkan işlerin seyri de güzel oluyor.ellerinize sağlık.eşinizle bir ömür boyu mutluluklar.sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  4. Canım benim mükemmelsin sen yaa maşallah arkadaşıma nazar değmesin

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık.

    Sahte dikiş olayına bayıldım, çok yaratıcı!!!

    Size ve eşinize mutluluklar...

    YanıtlaSil
  6. Kalbe konan bir kelebek misaliii...
    elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. kart fikirlerinin üçüne de bayıldım. hem çok şık, hem de kolayca yapılabilir fikirler. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. erol busra teşekkürler :)) bize de göster yaparsan :) sevgiler

    örgü kraliçem sen yine de yap...yarın,sonraki gün en olmadı haftaya verirsin :) sevgililer günü bir gün mü ki?

    bahar renkleri güzel sözlerin ve dileğin için çok teşekkür ederim :) sevgiler

    feridem canımsın sen...

    demetcim çok teşekkürler...aslında dikicektim ama gece geç saat olmuştu,komşucukları kızdırmak istemedim :) sevgiler

    deli işi bunlar çok teşekkürler naif yorumun için :) sevgiler

    antigone ben teşekkür ederim,takip ettin ve yorumlarını eksik etmediğin için :) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ayyy şekerrr bu senin gibi şeker olmuş :)) üstelikte bizimde yapabileceğimiz kadar basit :)) senin gibi kabiliyeti kadın olunca herşeyi yapmak kolay tabii ama bize değil şekerim.... Ama bunu çok çok beğendim....

    YanıtlaSil
  10. handem çok teşekkür ederim canım benim :) sendeki kabiliyetler de bende yok :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar blogunuzu yeni kesfettim ve çok sevdim,banada buyrun,çekilişim var..

    YanıtlaSil