kolay kutu yapımı

23:01 journey of my hands 21 Comments

merhabalar....

geçen hafta dükkan pek bir sessiz olunca,(her ne kadar iş varken söylensem de) işsiz oturmanın acısını tabi ki Turuncu Oda'dan çıkarttım :))
bir arkadaşıma header tasarlamak için bilgisayarı yanıma almıştım...ona bir şey hazırlayamadım ama oynarken bu headerı yaratınca şablon değiştirmek kaçınılmaz oldu :)

ne yalan söyliyim,yaparken benim içim açıldı..umarım gezerken de sizin içiniz açılır :)

bir de hazır boşluk bulmuşken bilgisayarı temizliyim dedim...arada kaçırdığım bu kutuyu buldum..taaa eski evde (geçen yıl) yapmışım...hatta öyle ki,oradaki masamı boyamamışım bile..yani o kadar eski...masayı nasıl boyadığımı hatırlamak isteyenler buraya bakabilir...

gelelim kutuya...biz yıllardır lipton poşet demlik çay kullanırız..çayla zaten aram yoktur..ben kahveciyim...ama eşim çaycı...ve ben de çay içiceksem tadı güzel olmalıdır...

yıllardır o kadar alışkınım ki o kapaklı kutuya...özellikle de basit ama işlevsel olan kilit sistemine...bu güne kadar tonlarca kutu yapmışımdır ama bir sorun hangisi duruyor diye? hiç biri :) ya tipi kaymıştır,ya hediye etmişimdir ya da işlevselliğini yitirmiştir...ama bu kutuyu hala kullanıyorum...taşınırken hiç bir bozulma yaşamadı...


ben neredeyse elime geçen bütün kutuları saklarım :) kalıp olarak kullanmak için...


önce orjinal kutuyu yırtmamaya dikkat ederek açıyoruz..


istediğimiz cins ve renk de kartondan aynısını çizip kesiyor ve katlama yerlerinden yapıştırıyoruz..


işte kutumuz hazır..isterseniz benim gibi etiket hazırlayıp yapıştırın,isterseniz katlayıp yapıştırmadan önce renkli kalemlerle üzerine çizin...


sonra da içine ne isterseniz onu koyun...benim gibi malzemesi çok olanlar için özellikle bu kutu çok ideal..dediğim gibi küçük bir kilit sistemi var kutu da ve o küçük şey hem kutunun şık durmasını hem de ezilip büzülmemesini sağlıyor...ayrıca hediye kutusu olarak da yapabilirsiniz...biraz büyük ama bazen büyük hediye kutularına da ihtiyacımız olmuyor mu? 

bu arada postlarım sekteye uğramış gibi durabilir ama karşınıza çıkacağım şeyi görünce küçük dilinizi yutabilirsiniz :) eh tabi bunun için önce araştırma,sonra denemeler yapmak gerekiyor...

zaman için söz veremem,ama çok da uzak değil diyelim :)

herkese mutlu akşamlar olsun efendim....

You Might Also Like

21 yorum:

  1. çok pratik olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) mutlu bayramlar,sevgiler

      Sil
  2. Çok harika bir fikir yaa. Ben de bütün kutuları biriktiririm ama hiç şablon olarak kullanmak aklıma gelmemişti. Kaplıcam diye uğraşıp duruyorum. Böylesi çok daha güzelmiş. Gerçi kaplamak da dönüşüm olması açısından faydalı ama hediyelik olarak kaplama bir kutu kullanılmaz elbette. Bayıldım bayıldım.

    10 parmakta 10 marifet maaşallah. Blogun Tasarım ve şablonu da harika olmuş. Nazar değdireceğim vallahi aman 41 kere maaşallah diyeyim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı kutularda kaplamalar güzel duruyor ama her kutuya olmuyo :) istediğim renkte baştan yapmak çok daha işime geliyo :) ve çok teşekkür ederim....daha mutlu gezin diye yaptım :)) hayırlı bayramlar.....

      Sil
  3. canım yeni headerin hayırlı olsun.Kutu çok cici olmuş.Son haber de beni cidden meraklandirdi .çok bekletme olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler rabiacım :) bekletmemeye çalışacağım :) mutlu bayramlar...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. değecek :) kesinlikle değecek :)) sevgiler,mutlu bayramlar....

      Sil
  5. aaaa yeni şablonuna bayıldımm... insanın hem içini açıyor hem de romantikleştiriyor... hatun sen bir koltuğa kaç karpuz sığdırıyorsun yahu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç romantik gözüyle bakmamıştım,sen diyince baktım da gerçekten de biraz öyle olmuş sanki :)) bir kaç tane var işte ,ara sıra çıkarıp kullanıyorum :)) öpüyorum seni canım...sana ve ailene mutlu bayramlar olsun...

      Sil
  6. Kutu güzel olmuş,eline sağlık. Projeni merak ettim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler world of diamond :) umarım en kısa zamanda yayınlamak nasip olur:) mutlu bayramlar,sevgiler

      Sil
  7. çok güzel olmuş komple blog:) kutuya da bayıldım denicem görüşemezsek iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)) sana da iyi bayramlar..sevgiler

      Sil
  8. Ben de o kadar çok attım ki bu kutulardan . İnce olduğu için işimize yaramaz diye düşünmüştüm ama karton yapıştırarak sağlamlaştırmak güzel fikir. Yeni çalışmayı merakla bekleyeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeldacım karton yapıştırmadım...kartondan yenisini yaptım :) kaplamaktan pek haz etmiyorum,yenisini yapmak daha kolay :) mutlu bayramlar,sevgiler

      Sil
  9. Konuyla ilgisiz oldu ama yardıminiza ihtiyacm var.daha onceki projelerinizde duvar boyama vardi.hatta hint arap deseni benzer bir kalip kullanmistiniz.önce beyaza boyamistiniz sonra siyaha cevirmistiniz.bndeniz projenize hayran kaldm.ben de deniyim dedim ama demez olaydm.:)) çok kotu oldu sizinkiyle alakasi yok sizinki harika acaba bu desenleri duvardan nasil cikarabilirim sizin fikrinizi almak istedim lutfen yardimci olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız merhaba....çıkarabilirim derken? ne ile yaptın ki? duvar zımparaları var...kabasını onlarla alıp üzerini boyaman gerek..gerçi duvar boyamadan pek anlamam ama ben olsam öyle yapardım....çok üzüldüm başına gelenlere...bir resim yollayabilseydin e-mailime bir baksaydım keşke...belki kurtulabilirdi...sen yine de resim yolla bana istersen...sevgiler,iyi bayramlar...

      Sil
  10. Senden bir ses duymak güzel .Kutu çok kullanışlı görünüyor.
    Merakla yeni postunu bekliyorum.Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorumpek sesim çıkmıyor son zamanlarda :) ama oluyo işte zaman zaman....içinden gelmiyor insanın...en kısa sürede paylaşacağım inşallah...sevgiler,mutlu bayramlar....

      Sil
  11. merak ettiğine kesinlikle değecek..söz :)) mutlu bayramlar.....

    YanıtlaSil